HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Subaru XV jakohihnan vaihtoväli

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
SIB
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Heinä 2019, 21:09

Subaru XV jakohihnan vaihtoväli

ViestiKirjoittaja SIB » 03 Heinä 2019, 21:12

Mikä on XV:n jakohihnan vaihtoväli? 2.0 bensa ja 2013vm.

Avatar
Qulle
Hallitusjäsen
Viestit: 1725
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:29
Paikkakunta: Salo

Re: Subaru XV jakohihnan vaihtoväli

ViestiKirjoittaja Qulle » 04 Heinä 2019, 10:58

Niin toi o viel remmikoneella? Luulin et XV:t olis ollu sillänketjukoneella kaikki mut luulin ilmeisesti väärin...
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93

Avatar
Subio
Jäsen
Viestit: 119
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 09:28
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Subaru XV jakohihnan vaihtoväli

ViestiKirjoittaja Subio » 04 Heinä 2019, 16:45

Kai toi nyt ketjulla on, kun 2011, 2,0 bensa forrester on ketjulla :shock:
Impreza WRX STi PSEII MY05

yason
Viestit: 314
Liittynyt: 19 Huhti 2017, 09:07

Re: Subaru XV jakohihnan vaihtoväli

ViestiKirjoittaja yason » 04 Heinä 2019, 19:24

Kysyttiin jakohihnan vaihtoväliä. Ketjukoneessa se on tietenkin äärettömän monta aikayksikköä. :P
Outback MY10 diesel/mt

Avatar
roipis
Viestit: 72
Liittynyt: 17 Touko 2015, 20:55
Paikkakunta: Pori

Re: Subaru XV jakohihnan vaihtoväli

ViestiKirjoittaja roipis » 06 Heinä 2019, 02:04

Vastuu on lukijalla: Mun mielestäni kaikki XV:t on FB moottoreilla, joissa on jakoketju. Pellin altakin tuon erottaa siitä, että ketjullisten jakopää on tiiviin (alumiini)valukopan sisällä (melkein yhtä puuta lohkon ja kannen kanssa), kun remmikäytöt ovat aika heppoisten muovikuorien alla. Sama pätee muihinkin merkkeihin ja malleihin.
Nykyinen harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 300+tkm ja loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
+pari muuta bensa-autoa "huollettavina"
Köppäukon ex-lelu: H6 E-5AT VTD murtomaafarmari MY07


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa