HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Pätkivää käyntiä Subaru Legacy 93vm 200 turbossa...

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
Avatar
Jack Morre
Viestit: 99
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 17:25
Paikkakunta: Muurame

Pätkivää käyntiä Subaru Legacy 93vm 200 turbossa...

ViestiKirjoittaja Jack Morre » 22 Marras 2019, 12:32

Tässä yrittänyt jäljittää syytä miksi tuommonen vanhan koulukunnan 200 turbon tyhjäkäynti hiukan seilaa (max 50rpm) ja rupee rykimään kierroksilla auton ollessa vapaalla saattaa sakata 500 kierrostakin alaspäin, ajettaessa kuitenkin toimii hienosti ja vetää komiasti :problem:

Olen vaihtanut autoon tulpat,suodatimet (bensa ja ilma), Ilmamassamittari, kampiakselin asentotunnistimen (oli saanut kolhun).

Mietinkin että voisiko tuommonen vika johtua puolista kun vika tuntuisi olevan syttypuolella? :think:

Tällä vauhdilla olen kohta uusinut kaikki sähköhilppeet. :lol:

Toisiaan imuvuotoja en löytänyt.

Latausjännitekki on ihan normaali eli jännitteen säädin on ihan ok.

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1087
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Pätkivää käyntiä Subaru Legacy 93vm 200 turbossa...

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 22 Marras 2019, 16:18

Vähä samanlaista omassa, mutta ei oo jaksanu kiinnostaa sen enempää, kun ei oo oireita aiheuttanu, eikä autoa tartte paikallaan kierrätellä.

Avatar
Jack Morre
Viestit: 99
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 17:25
Paikkakunta: Muurame

Re: Pätkivää käyntiä Subaru Legacy 93vm 200 turbossa...

ViestiKirjoittaja Jack Morre » 24 Marras 2019, 13:41

Pakko kiinostaa kun päästöjä yritän saada :lol:

JA kyllä minua henkkohtaisesti häiritsisi tommonen ominaisuus vaikken itsekkään mitään paikallaan kierrättele ;)

No laitan ne puolat tilaukseen alkuperäistä paremmat ainakin myyjän puheissa oli reilu 200€ toimareineen. :think:

Kun sais toimii kunnolla niin hyvä pohja viritelläkki oottais hyllyssä Spec Cn ahdinki. :thumbsup:

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1087
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Pätkivää käyntiä Subaru Legacy 93vm 200 turbossa...

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 24 Marras 2019, 15:02

Jaa, kyllä mulla aina kerralla meni puhtain paperein päästöistä, kunhan oli katti lämmin. Ja kai sinne nyt samantien kannattaa ahdin laittaa, eikä vaan tollasta pilleriä.

Avatar
Jack Morre
Viestit: 99
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 17:25
Paikkakunta: Muurame

Re: Pätkivää käyntiä Subaru Legacy 93vm 200 turbossa...

ViestiKirjoittaja Jack Morre » 25 Marras 2019, 14:07

Se on vähän mitä haluaa autolta, pieni titaani siipinen ahdin missä riittää tuotto 500 heppaan asti ja herää samantien niin on minun tarpeisiin oikein hyvä.

Tietty jos tykkää viikon odotella ahtoja niin ostaa sen ison holsetin :lol:

Kuitenkin tarkoitus päivittäin ajaa. ;)

Avatar
Jack Morre
Viestit: 99
Liittynyt: 10 Helmi 2015, 17:25
Paikkakunta: Muurame

Re: Pätkivää käyntiä Subaru Legacy 93vm 200 turbossa...

ViestiKirjoittaja Jack Morre » 12 Joulu 2019, 23:07

Tosiaan tuli bensanpaineita ihmeteltyä kun olivat aika pienet minusta (2.2bar max) ja kas kummaa polttoaineen paineensäädin paskana.

Nyt on letku irti 3bar tuuttaa, täytyypi ostaa siis uusi säädin, vaikutti nimenomaan tyhjäkäynnillä.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron