ViestiKirjoittaja Matway » 07 Joulu 2019, 12:42
Laakereiden vaihto on yks vaihtoehto myös.
Ite vaihdoin omaan -09 Imppuun (pikkuperä) kaikki laakerit samalla kun laitoin perään levylukon.
Ei ole loppupeleissä paha homma, ainut erikoisempi työkalu mitä tarvii on momenttiavain.
Netistä löytyi hyvä ohje missä oli kaikki kiristysmomentit ja pyörimisvastukset.
Lisäksi youtubessa oli hyvä video laakerienvaihdosta, siinä oli vaan STIn isompi r180 perä, mutta periaate aivan sama.
Löytyy haulla subaru r180 differential rebuild.
En saanut linkkiä tähän suoraan.
Pyörimisvastuksen testasin laittamalla levypainoja roikkumaan pinionakselin laipan pultinreijästä.
Eikä ole vielä ainakaan porsinut, kohta vuoden ollut ajossa [emoji16]
Lähetetty minun SM-N975F laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09