HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Subaru kuume on hirveä!

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
Hevosmies
Viestit: 61
Liittynyt: 17 Marras 2015, 19:34
Paikkakunta: Kuopio

Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Hevosmies » 27 Elo 2020, 18:05

Eli pitäis vaihtaa tehokkaampi Forester,siis tuo XT.
Tuolla Ruotsissa niitä on ,mutta menevät nuo uudemmat mallit nopeasti kaupaksi.
Nyt on jo kaupat meneillä Viron auto24 sivustoilla,eli hinta minusta on sillä alhaisempi kuin Ruotsissa,Euroopan siis Mobil.de autot on kalliita minusta,jostain syystä.
Suomessa XT foresteria ei löydy,miksinäin?.
Onko järkee vai ei? :thumbsup:

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1090
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 27 Elo 2020, 23:19

Vaihtaa tehokkaampi mitä häh? Minkä ikästä edes etitään? Ja onko järkeä mihin?

japa
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:44

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja japa » 28 Elo 2020, 14:28

Järkee ei ole,mutta xt:tä on ainakin tarjolla. 8-)
Impreza GC8-99 (370/500)
Outback 2.5-07 man (käyttis)
Forester 2.0xs-12 aut (vaimon)
Kadett GSI-87 cabrio

Karim
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:37

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Karim » 29 Elo 2020, 08:14

[quote=Suomessa XT foresteria ei löydy,miksinäin[/quote]
Johtuisikohan tyytyväisistä XT omistajista. Kukapa näistä luopua haluaa jos kerran on sellaisen omistanut :thumbsup:
Subaru Forester XT CVT (MY13)

Avatar
tuRboman
Viestit: 505
Liittynyt: 06 Maalis 2015, 22:18

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja tuRboman » 29 Elo 2020, 12:51

No ainaki tällaanen sg mallin '06 XT saa edelleen neljän ajovuoden jälkeen niin leveän hymyn että joutuu sivuikkunoita pitämään auki kun ei meinaa suupielet muuten mahtua [emoji16]

Nettihautomosta löytyy. Paljon ajettuja ja paljon viritettyjä [emoji23]
Subaru Outback 2.5i CVT 2015
Subaru Forester 2.5XT at 2006

hrakeppi
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Syys 2020, 10:01

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja hrakeppi » 09 Syys 2020, 10:08

Hevosmies kirjoitti:Eli pitäis vaihtaa tehokkaampi Forester,siis tuo XT.
Tuolla Ruotsissa niitä on ,mutta menevät nuo uudemmat mallit nopeasti kaupaksi.
Nyt on jo kaupat meneillä Viron auto24 sivustoilla,eli hinta minusta on sillä alhaisempi kuin Ruotsissa,Euroopan siis Mobil.de autot on kalliita minusta,jostain syystä.
Suomessa XT foresteria ei löydy,miksinäin?.
Onko järkee vai ei? :thumbsup:

Varmaan tuo hinta uutena Suomessa on jättänyt myyntimäärät pieneksi, joten ei niitä ole loputtomiin käytettynäkään tarjolla...
Mulla on pihalla -14 vuoden Venetian Red punainen, se on myös myynnissä jos hinnasta päästään sopimukseen, ehkä :dontknow:

Kingpin
Viestit: 32
Liittynyt: 29 Syys 2015, 22:10

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Kingpin » 09 Loka 2020, 11:46

Mulla lähtee kans jossain vaiheessa vm. 2011 2.5 XT jenkkituontiauto kaikilla herkuilla myyntiin. Sitä en vielä osaa sanoa, että lähteekö tänä syksynä vai vasta tulevina vuosina. Kiva peli tuo on ollut ajossa, ei siitä pääse mihinkään. Jossain vaiheessa vaihtanen tuon hieman tilavampaan farkkuun.
Forester 2.5XT AT MY11

Hevosmies
Viestit: 61
Liittynyt: 17 Marras 2015, 19:34
Paikkakunta: Kuopio

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Hevosmies » 11 Joulu 2020, 17:38

No nyt seisoo pihassa Forester XT my17.
Eli haave on totta,hain auton naapuri maasta Ruotsista ja sillä oli ajettu vain 40 000km,bilen är som ny!, på Svenska.
Eli auto on muin uusi,se on ollut jollain auto fikasilla,joka meikkaa ja puhdistaa autoja,siihen on laitettu joku kestovaha ja sen huomaa.
Ainut negatiivinen asia on ,että siinä ei ole lohko tai mitään mootorin lämmitintä.
Siis kysymys kuuluukin,letku vai lohkoämmitin ,kumpi ompi parempi?.
Se minun edellinen oli samaa vuosikertaa,kerkisin ajaa vajaat 50 000km,eikä ongelmia.
Tämä on nejäs Subaru,yksi Outback ja kolme foresteria ja ydessäkään ei ole ollut vikoja?.
Tehoja tässä XT mallissa tuntuu olevan riitäväst,tunnen Subaru miehen Saku Jauhiasen,hän taikoo lisää tehoja,mutta minusta tuo menee nyt jo
monen bemarin kiihdytyksessä ohi!. :D

Harrastaja3250
Viestit: 2
Liittynyt: 11 Joulu 2020, 19:59

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Harrastaja3250 » 11 Joulu 2020, 20:19

Siis kysymys kuuluukin,letku vai lohkoämmitin ,kumpi ompi parempi?.


Ei kumpikaan, vaan eberi tai Webasto. Aivan ehdoton peli Suomen talveen

Karim
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:37

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Karim » 11 Joulu 2020, 22:20

Onnea uudelle XT:n omistajalle :thumbsup:
Hevosmies kirjoitti:Tehoja tässä XT mallissa tuntuu olevan riitäväst,tunnen Subaru miehen Saku Jauhiasen,hän taikoo lisää tehoja,mutta minusta tuo menee nyt jo monen bemarin kiihdytyksessä ohi!. :D

Mikäli päädyt tuohon tehonlisäykseen niin kerroppa sitten tännekin kokemuksia paljonko niitä tehoja tuli lisää ja huomaako tehot arkiajossa. Miettiny itsekin, että pitäisikö sitä käydä lisäämässä tehoja. Eikait se älyttömiä maksa vai onko jollakulla tarkempaa tietoa hinnasta?
Subaru Forester XT CVT (MY13)

Hevosmies
Viestit: 61
Liittynyt: 17 Marras 2015, 19:34
Paikkakunta: Kuopio

Re: Subaru kuume on hirveä!

ViestiKirjoittaja Hevosmies » 28 Tammi 2021, 17:52

No kävin Sakun juttusilla ja oli sitämieltä että tuo turbomoottori on korkeapuristeinen :banghead: :banghead: ja sen virittäminen ohjelmanmuutosella
on niin ja näin.
Lisäksi CVT laatikko on mitoitettu kai 350 nytonin tehoille?.
Luin tuolta Amerikan Subaru sivuilta että XT,n laatikko ois 400 nytonia?.
Siis normaali laatikko se 350N ja XT 400N,olenko oikeassa?.
Siin tehoja tuohon saisi noin 30hp lisää,siis yhteensä noin 270 hp ja vääntö noin 400N .ECU,n ohjelma muutoksella.
Onko järkee vai ei :clap:


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa