HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Tyhjäkäynnistä

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
Jarppi-92
Viestit: 14
Liittynyt: 01 Loka 2020, 22:35

Tyhjäkäynnistä

ViestiKirjoittaja Jarppi-92 » 19 Loka 2020, 22:38

Onko ihan normaalia, että kylmällä koneella on kierrokset jossain 2,5-3t kierroksen kohdilla, tyhjäkäynnilläkin menee ykkösellä 40km/h ja sitte lämpösenä kierrokset jää 1,5-2t kierroksen kohdille 10-20 sekunniks kunnes tippuu 1000 kierrokseen, kyseessä legacy 1,8 vm.-89 ruiskukoneella.

Avatar
HABA
Jäsen
Viestit: 264
Liittynyt: 13 Helmi 2015, 20:24

Re: Tyhjäkäynnistä

ViestiKirjoittaja HABA » 20 Loka 2020, 17:42

Tyhjäkäyntimoottori tarvii putsata huolellisesti jollain jarrucleanerilla ja rasvata esim. WD-40:llä. Irtaallaan voi antaa virtaa sille, että näkee, kuinka alkaa "mäntä" liikkumaan.
Jos ei ala toimimaan, niin kai niitä aika edullisesti saa varaosaliikkeestä... joku voi tietää, mistä.

Parempi muistiset kertoo, mistä kohtaa moottoria löytyy osa, ja korjaa, jos jotain meni ohjeessa väärin... :fart:
Kaasulla se oikenee... Viimeistään pajalla! :angry4:

Impreza 2,0 vapari spw 1996, ajettu 102tkm.
Ex: Pari leonea+ farkkulega-92+ Impreza -96 2,0 gl spw.

Jarppi-92
Viestit: 14
Liittynyt: 01 Loka 2020, 22:35

Re: Tyhjäkäynnistä

ViestiKirjoittaja Jarppi-92 » 22 Loka 2020, 20:50

Googlen kuvahausta katoin miltä moinen osa näytää ja sen verran tutkin, että siinä moottorin päällä se taitaa olla, viikonloppuna putsata ja rasvata..

Avatar
HABA
Jäsen
Viestit: 264
Liittynyt: 13 Helmi 2015, 20:24

Re: Tyhjäkäynnistä

ViestiKirjoittaja HABA » 22 Loka 2020, 21:37

Nuilla nurkilla se suunnilleen on, ku 2,2litrasessakin koneessa. http://greasymouse.blogspot.com/2010/08 ... e-fix.html
Kaasulla se oikenee... Viimeistään pajalla! :angry4:

Impreza 2,0 vapari spw 1996, ajettu 102tkm.
Ex: Pari leonea+ farkkulega-92+ Impreza -96 2,0 gl spw.

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: Tyhjäkäynnistä

ViestiKirjoittaja mechanix » 23 Loka 2020, 11:18

HABA kirjoitti:Nuilla nurkilla se suunnilleen on, ku 2,2litrasessakin koneessa. http://greasymouse.blogspot.com/2010/08 ... e-fix.html
Taitaa kuitenkin olla kyseessä 1-pisteruisku eli ei ihan linkin mallinen systeemi [emoji16]

- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

Jarppi-92
Viestit: 14
Liittynyt: 01 Loka 2020, 22:35

Re: Tyhjäkäynnistä

ViestiKirjoittaja Jarppi-92 » 20 Marras 2020, 13:25

Nyt kun nuo tulpat ja tulpanjohdot sekä puolan johto tuli vaihdettua niin tyjäkäyntikin saman tien 1000 kun kytkimen lyö pohjaan, tais olla vika siinä, että kävi kolmella


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa