JaniRasanen kirjoitti:lisätiedoissa lukee että 2.5 litraseen moottoriin ja itellä 2.0
Mutta eihän se vetari koneeseen mee
Siis subaruihin on kai vaikee löytää osia, jossei tiedä mitä tahtoo tai alkaa liikaa ettimään. Mut todellisuudessa se osien yhteensopivuuski on ihan parista pikkujutusta melkeen aina kiinni, ja se yhteensopivuusprosentti on aivan järjetön. Hyvänä esimerkkinä mulla meni -99 GT impusta etupyöränlaakeri, ja huomasin sen vähä liian myöhään, ni napa oli jo romu. Kaivoin sitte tosta pellolla olevasta -96(?) etuvetovapari legacysta etunavan vetareineen päivineen kun laiskotti vai oliko vetarissaki jotain ja heitin sen imppuun kiinni. Jarrukilpi täyty vaihtaa (yllätys), kun etuvedossa on jotku ihan naurettavan kokoset levyt ja yksmäntäset jarrut. Impussa taas perus nelimäntäset, ja kaikki ihan bolt-on.
Joskus kans ku alko takavetari olee aika pahaääninen, otin sen irti, putsasin nivelen, käänsin palikat toisinpäin ja tuolla se pyörii edelleen äänettömänä, on sillä jo jokunen kymppitonni ajettu.