Peruspajat tekee Subarutkin niinku jotku vaggilaiset. Kyl se kone nousee yläkautta parhaiten senku nostaa vaan.Sandman1 kirjoitti:Itseäni viisaammat sano, että helpompi nostaa auto pois moottorin päältä. Edellyttää tietenki vähän pilarinostinta.
_.: Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai? :._
Reetuhai2 kirjoitti:Eikai noi oikeestaan ikinä litkuja sekota, käryttää vaan pakosarjan päällä. Kattelee että vettä ja öljyä on riittävästi, sitte ajaa mutkasta tietä näkymättömiin.
Kyllähän sen kansiremontin tekee kone paikallaanki. Muistan kuitenkin aina kun eräs kansiremontin kone paikallaan tehnyt totes että ampuis ennemmin itteänsä ysimillisellä polveen kun tekis uudestaan... Ja kun siihen koneen nostamiseen ei oikeesti mee kun tunti-puoltoista turbovehkeessäkään, vaparissa vissiin vielä vähemmän purkamista.
Musu kirjoitti:Vanhassa oli oikea alennusvaihde ja automaatti loota
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa