Oliko näissä "newageissa" mimmoinen voimansiirron "normaali" välys, entä liiallisen eliminointi?
Hankin vastikään '05 STI:n ja olen pannut merkille mielestäni melko suuren voimansiirron välyksen. Tarkoitan että matka-ajossa tai vaikka taajamassa painan hieman kaasua - nostan kaasulta - painan kaasua niin perseessä tuntuu ihan selvä välys tai klappi. Mitään kolinaa tai klonksahdusta ei kuitenkaan kuulu. Kytkinkin tarraa normaalista kohtaa, puolivälistä ja esimerkiksi valoista lähdettäessä ei tunnu mitään ... noh välyksiä? Auton DCCD -rullan jos laittaa manuaalisesti tilaan "LOCK" ja kääntelee jyrkemmin asfaltilla niin paikat rutisee juuri niin kuin niiden kuuluukin
Asiassa hämää se, että tämä vehje on verraten vähän ajettu, 82tkm. En jotenkin uskoisi että tällainen olisi normaalia noilla kilometreillä? En muista edellisestä aivan samanlaisesta autostani vastaavaa, toki sen myymisestä on 6 vuotta.
Nuorison kiertopalkinto / kytkinpommirassikaan tämä ei ole ollut, hankin auton hieman vanhemmalta herrasmieheltä jolla se oli ollut ~12 vuotta.
Mikä neuvoksi? Alustaan kasa puslia, moottorin / vaihdelaatikon tukikumit? Toisaalta katsastin auton vastikään eikä katsuri löytänyt mitään sanottavaa?