HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

EJ207 viritys ja yleistieto

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen bensiinimoottorisiin malleihin
Anttiiii
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Tammi 2022, 20:26

EJ207 viritys ja yleistieto

ViestiKirjoittaja Anttiiii » 02 Helmi 2022, 21:17

Moro

Auto: wrx sti impreza 08 viistoperä

Tuli äskettäin hommattua impreza ej207 konella ja tavoitteena olis saada tehot 400-450hp paikkeille. Minkälaisia muutoksia tarvitsee tehdä, ainakin e85 muutos kiinnostaisi? Kestääkö kone ilman että avaa? Entäs vaihteisto ja kytkin yms?

Otan mielelläni vastaan kaiken tärkeän ja vähemmän tärkeän tiedon kyseisestä tekniikasta ja sen virittämisestä, sillä itselle melko vieras tekniikka.

Kiitos etukäteen vastauksista.

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1090
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: EJ207 viritys ja yleistieto

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 03 Helmi 2022, 17:40

STi, eli 6 lovisella lootalla? Kuuslovinen kestää jos joku kestää. Tietämättä paljonko se on ajettu, ni mä ainaki avaisin kyllä koneen ja pistäisin vähintään laakerit ja H-profiilit. Toki ne männät menis siinä samalla, nälkä tunnetusti kasvaa syödessä. Kytkinhän menee siinä samalla jos on kulunu. Sit sopiva turpiini sinne ja vähän putkistoa jne.

Avatar
-teme-
Jäsen
Viestit: 1154
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 06:28
Paikkakunta: Kuopio

Re: EJ207 viritys ja yleistieto

ViestiKirjoittaja -teme- » 04 Helmi 2022, 06:06

207 kestää sen 400hv suht turvallisesti järkevällä käytöllä pitkään. 6 lovista manuaalia etä noilla tehoilla vielä rikki saa ja sti alkuperäinen kytkin kestää myös sen 600nm. Mutta nälkä kasvaa syödessä.
Ikinä ennen ei oo sattunut, ja taas tapahtu

Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 440tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99

Avatar
Lonttatuavi
Jäsen
Viestit: 98
Liittynyt: 31 Tammi 2015, 09:12

Re: EJ207 viritys ja yleistieto

ViestiKirjoittaja Lonttatuavi » 12 Helmi 2022, 09:35

Kyseessä ilmeisesti JDM sti? Kyseinen peli on melko miellyttävä ja herkkä peli pelkällä putkistolla (Downpipe vähintään) ja E85 softalla (suuttimet??).
Eikä mahdottoman kauaksi jäädä edes siitä 400hpsta.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa