Joo jos on samanlainen R160 lukko kuin mulla oli niin joutuu vetareita vähän "virittään". Mulla tuli perän mukana vetareiden sisäpäät, joihin sorvautin uudet urat lukitussokille. Toiseen tuli sokka vetarin päähän ja toiselle puolelle lukon sisään. Joten vetarit ei käy enää ristiin puolelta toiselle. Alunperin sokat oli molemminpuolin sisäpuolen akselispoorissa.HABA kirjoitti:Pitää vissiin laittaa se lukkoperän laitto jäihin, kun ei racelta oo kuulunut enää mitään ja se 600€ perä meni jo.
ST services meinas, että sekin ois vaatinu STI:n vetarit, joista rakennetaan eräänlaiset hybridit omien vetarien kanssa.
Pitää tutkia sitä öljyvuoto asiaa jossain pajalla joskus ennen seuraavalle leimalle menoa, jos siihen sais jonkunlaisen tolkun...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa