HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).
Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.
Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.
Moro! Osaisiko joku kertoa pohdiskelemaani asiaan ratkaisun: eli perheessämme on otsikon mukainen kulkine, 2.0R koneella mutta olen miettinyt että auton ulkonäölle olisi plussaa jos siihen saisikin vaihdettua vaikka diesel-version konepellin missä scooppi...eihän siitä mitään muuta hyötyä olisi kuin ulkonäkö mut kuitenkin
Subaru XV 2,0td 2016 Subaru Impreza 2,0R at 2008 Ex. Subaru Forester 2.0td 2009
Ja voihan samalla värkätä kevytturbon suparuun, laittaa moottorin ilmanoton scoopin kautta, kovemmassa vauhdissa puskee voimalla happea koneeseen! Juurikin ohitustilanteissa maantiellä hyödyllinen teholisä
Legacy stw 2.0R -07 MT Outback -01 AT kaar vos kut, put te reis vas pät!