Petri R kirjoitti:Savut katsastuksessa 0.00, Sakun käsittely n. 100tkm kohdalla ja 200tkm oli kun käytin leimalla. Hieman saattaa tulla jotain putken päästä kuumilla kesähelteillä kun vetää jonkun vaihteen alhaalta tappiin asti...normaalilla ajolla ja keleillä ei näkyvää savua.
Jari_w123 kirjoitti:Dieseleissä joissa on toimiva dpf pakoputkenpäät on sisältä kirkkaat ja puhtaat. Jos dpf poistetaan putkenpäät luonnollisesti nokeentuvat. Eräs katsastusmies hylkäsi auton tämän takia. Eli tarkka katsuri saattaa asian huomata.
Ei mulla ainakaan aiemmassa Impussa tullut yhtään sen enempää mustaa putkenpäähän kuin ennen poistoa.Jari_w123 kirjoitti:Eihän se mitään haittaa jos on osittain musta putken pää mutta suhtkoht puhdas. Jos dpf on poistettu nokeentuu putkenpää niin että siinä on kerros nokea.
Jari_w123 kirjoitti:Juu. K-arvoa katsastuksessa mitataan. Siinähän ei mitään ongelmaa olekkaan. Bemareista kun dpf pönttöjä poistin toiminnasta asiakkaille oli putkenpäät huomattavan nokiset seuraavassa huollossa eli noin 25tkm ajon jälkeen. Jotain katsastusmiestä nokiset putket oli kiinnostaneet niin paljon että hylky oli tästä syystä napsahtanut.
-SAS- kirjoitti:Jari_w123 kirjoitti:Dieseleissä joissa on toimiva dpf pakoputkenpäät on sisältä kirkkaat ja puhtaat. Jos dpf poistetaan putkenpäät luonnollisesti nokeentuvat. Eräs katsastusmies hylkäsi auton tämän takia. Eli tarkka katsuri saattaa asian huomata.
Höpö ja höpö
Dpf paikoillaan ja osittain mustaa putkenpäässä ainakin minulla.
Katsastusmies ei saa käyttää mielivaltaa päätöksissä. Tuo ei ole perusteltu hylyn syy
Sent from my iPhone using Tapatalk
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa