hannuk kirjoitti:Omalla on ajettu puolet tuosta ja ongelmia ei ole vielä ollut ihmeemmin. Ostaessa oli noin 60 tkm ja siinä vaiheessa uusittiin myyjän piikkiin takaa ylätukivarret väljien puslien takia. Ratin napit jos temppuilee niin syynä on hyvin todennäköisesti kontaktit ( liukurengas kai nimeltään). Keulassa oli ton katsomasi auton verran ja vähemmänkin ajetuissa usein ihan reilusti kiveniskemiä eli ruostuu sieltä. Ne eturoiskeläpät syö maalit sivuilta. Kylmänä tuo kone ei ole erityisen kivan kuuloinen ja ilman musiikkia kun kuuntelee sitä kylmää moottoria, niin välillä miettii että onko se ihan ok. Kuulomuisti ei ole mulla erityisen tarkka mutta väittäisin että sama mekkala tuosta on sen aikaa kuulunut mitä tuo on 1.5 vuotta ollut mulla. Jos siinä on vetokoukku niin kannattaa mitata sen korkeus! Mulla oli väärä kuula tullut sarjan mukana ja kuula jäi liika alas. Selvittelin asiaa maahantuojan kanssa vuosi sitten ja sain uuden kuulan joka siis on koukunrungossa kahdella pultilla. Olivat koukkutehtaalla sekoileet. Mulla on loppuvuodesta 2010 rekisteröity ja sillon asennettu se koukku, mutta en tiedä mille aikavälille tuo koukku sekoilu ajoittuu.
Vika se ei ole, mutta saksalaisiin tottuneena tuo ohjaus on tunnottomuudestaan johtuen melko pyllystä. Oikeastaan tuo on asia mikä itseä on häirinnyt eniten koko autossa. Kyllä siihen jollain tavalla tottuu mutta aina sen jälkeen kun on päässyt ajaan saksalaisia niin toi on yhtä tympeetä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa