HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Egr:n modaus

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen dieselmoottorisiin malleihin
thhv
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 16:23

Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja thhv » 12 Kesä 2015, 08:52

onko kokemuksia egr:n ohituksesta saamaan raitista ilmaa tähän tyyliin? http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/138581-43-rav4-22d4d-egr-mod/
Ei taida olla ilman softaamista mahdollista tukkia kokonaan?

Avatar
legro
Viestit: 200
Liittynyt: 11 Helmi 2015, 11:37
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja legro » 12 Kesä 2015, 10:05

Pellin pala vaan väliin ja mutterit kiinni.
Esim. kuparilevyllä sulku "kylmään" päähän, eli egr kylkeen niin se tiivistyy hyvin. Egr pysyy puhtaan ja ei senkään tukkeutuminen/jumituminen aihauta vikakoodia myöhemmin.
Subaruttomana..
---------
-ex 2009 Outback diesel
---------
-ex forester
---------

thhv
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 16:23

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja thhv » 12 Kesä 2015, 10:49

ja tämä peltimodi toimii myös legacy 2011 mallissa?

Avatar
legro
Viestit: 200
Liittynyt: 11 Helmi 2015, 11:37
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja legro » 12 Kesä 2015, 11:21

Taisi toimi, tietävämmät varmistakoot.

Se 11 malli kannattaa muutenkin käyttää Sakulla Kuopiossa..
Subaruttomana..
---------
-ex 2009 Outback diesel
---------
-ex forester
---------

thhv
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 16:23

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja thhv » 22 Kesä 2015, 15:36

Pelti laitettu egr:n ja putken väliin. Ei vikakoodeja.

out
Viestit: 189
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 18:35

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja out » 22 Kesä 2015, 15:50

Siis mikä vuosimalli ja auton malli? Oon ymmärtäny ettei euro5 malleissa enää tulppaus onnistuis kuten euro4 malleissa.

thhv
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 16:23

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja thhv » 22 Kesä 2015, 16:02

2011 Legacy diesel

Avatar
Jampsu
Viestit: 1209
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja Jampsu » 22 Kesä 2015, 17:12

Ei ainakaan 2011 fore ole viel heittäny mitään koodeja, viikon ollu lätkä välissä
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.

jykke
Viestit: 56
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 09:34

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja jykke » 25 Tammi 2016, 12:32

Onko minkä verran kertynyt kilometrejä tukitulla EGR:llä ja onko vikakoodit pysyneet poissa 2011 tai uudemmissa malleissa? Mihin väliin olette noita peltilätkiä laittaneet?

thhv
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 16:23

Re: Egr:n modaus

ViestiKirjoittaja thhv » 25 Tammi 2016, 12:50

Kerran tuli vikakoodia, torquella pois. Useampi tuhat kilsaa tukittuna. Putken ja egr:n välissä lätkä


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa