Ville K kirjoitti:Ja MY09 vehkeissä vikaa ei ole(?) Korjatkaa jos oon väärässä...
Ville K kirjoitti:Voi ilmetä koska vain. Pidennetty tehdastakuu on 6vuotta ja 200tkm. Joten MY08 vehkeissä takuuaika on jo ohi. Ja MY09 vehkeissä vikaa ei ole(?) Korjatkaa jos oon väärässä...
legro kirjoitti:Kampiakseli ongelmaisissa käyntiäänikin on ollu aika ruma, joku siitä vanhalla foorumilla kirjoitteli. Itse en ole sitä kuullut, ostin auton konerempan jälkeen.
legro kirjoitti:Ettei olisi suuttimien ääni?
Kylmänä voi suuttimet pitää ääntä ja yleensä pitääkin. Talvidieselillä yleensä enemmän kun kesä.
Siihen ei kannata sekoittaa, ei ole harvinaista.
legro kirjoitti:Mulla on nyt 169tkm ajettu. Kone vaihdettu n.87tkm kohdalla. Se on aika yleinen lukema johon viallisilla on päästy.
Kampiakseli ongelmaisissa käyntiäänikin on ollu aika ruma, joku siitä vanhalla foorumilla kirjoitteli. Itse en ole sitä kuullut, ostin auton konerempan jälkeen.
Hiukkassuodatin on tullut Outbackiin vasta 2010 malliin.
Outback ja subarut yleenä ovat ainakin itselle olleet edullisimat autot pitää, jos vikojen korjauksella se määritellään. Ei muuta kuin kuluvaa osaa mennyt ja nekin ihan tolkullisilla kilometreillä.
Jos jotain kiinnostaa hyväkuntoinen outback, ollaan emännän kanssa suunniteltu auton vaihtoa isompaan, joten ottakaa yhteyttä. Voisin tämän myydä suoraan jossain vaiheessa.
Auto tumma met. harmaa, koukku, Hella 200 lisäkaukovalot nokalla, huolletu säännöllisesti, 2 renkaat, eberi kellolla, josta voisi sanoa, että melkein pakollinen nykydieseliin! Ylöjärvellä.
jkb kirjoitti:legro kirjoitti:Mulla on nyt 169tkm ajettu. Kone vaihdettu n.87tkm kohdalla. Se on aika yleinen lukema johon viallisilla on päästy.
Kampiakseli ongelmaisissa käyntiäänikin on ollu aika ruma, joku siitä vanhalla foorumilla kirjoitteli. Itse en ole sitä kuullut, ostin auton konerempan jälkeen.
Hiukkassuodatin on tullut Outbackiin vasta 2010 malliin.
Outback ja subarut yleenä ovat ainakin itselle olleet edullisimat autot pitää, jos vikojen korjauksella se määritellään. Ei muuta kuin kuluvaa osaa mennyt ja nekin ihan tolkullisilla kilometreillä.
Jos jotain kiinnostaa hyväkuntoinen outback, ollaan emännän kanssa suunniteltu auton vaihtoa isompaan, joten ottakaa yhteyttä. Voisin tämän myydä suoraan jossain vaiheessa.
Auto tumma met. harmaa, koukku, Hella 200 lisäkaukovalot nokalla, huolletu säännöllisesti, 2 renkaat, eberi kellolla, josta voisi sanoa, että melkein pakollinen nykydieseliin! Ylöjärvellä.
Yritin lähettää yv:tä mutta ei näköjään onnistu.
Lähinnä auton hinta kiinnostaisi. Pikkasen kiire alkaa olemaan kun nykyinen sitikka lahoaa käsiin... Laita hintapyyntö ja kuinka nopeasti olisit valmis autosta luopumaan? Toki hyvä jos joku kuva autosta löytyy, vaikka mulla ei haittaa lommot ja naarmut vaan pelaava tekniikka. Yv:nä tai vaikka sähköpostilla jkbÄTmbnet.fi
puuhis84 kirjoitti:itselläni kans kohta puolivuotta ollu 08 legacy ja ajanut oon sillä ~20tkm eli 180tkm tulee kohta täyteen.ainoa mikä vaivaa niin etujarrut tahtoo jäähä päälle kun auto on parkissa et etu jarrut aina napsahtaa auki kun lähtee liikkeelle?!
aika vain näyttää leviääkö siitä motti ennen aikojaan kun niin moni siitä toistuvasti pelottelee et p***a subarun eka tiisseli
-teme- kirjoitti:Heti ekana tuosta öljynvaihto välistä, siis valmistajahan antaa 15tkm vaihtovälin öljylle. Eli itse en ainakaan sitä enempää ajelis, omaan autoon vaihdan n.10tkm välein öljyt.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa