Viimeksi vain pikavastaus ja sama nytkin. Kyseessähän ei ole öljyn lisäaine, kuten ne kaikki MotorUp shitit, vaan öljy vain kuljettaa vaikuttavan aineen sinne missä se kitkan ja siis myös lämmön vuoksi muodostaa sen keraamin metallin pintaan. Kannattaa etsiä ja lukea se historiikki aineesta. Muistaakseni se noin 40 v sitten neuvostoliiton syväkairauksissa keksittiin ja sotakoneiston salaisuutena pidettiin tutkimusten jälkeen. Markkinointi ei oikeen luonannut, vaikka sitäkin aikanaan haluttiin. Suomesta tuli sijoittajia ja nyt kaiketi kolmatta kehityssukupolvea aineesta markkinoidaan laajemminkin. Patentteja on ja tämä lienee se ainoa öljyn sekaan laitettava aine joka testatusti (TUV) tekee mitä lupaa. Aikanaan meilittelin firman isoherran kanssa enemmänkin. En ainetta myy, enkä markkinoi, kunhan kerron omia kokemuksia.
Onkos täällä ketään, joka olisi purkanut aineella käsitellyn moottorin tai vaihteiston? Omasta kokemuksesta voin kertoa, että se keraamikerros todellakin on ollut nähtävissä. Ja jos tämän keraamin kitkakerroin on kuivana vastaava kuin vaikkapa öljyttyjen kampuran laakereiden, niin enpä ihmettele ajon onnistumista Sierralla kone öljyttömänä. No, ongelmiahan tuli, mutta olisi voinut kuivalla koneella niitä tulevan aiemmin