subbe2009 kirjoitti:Vm.2009,ajettu 250000 km pitkää työajoa.Täydellinen huoltokirja paitsi yksi huolto siirtyi kun ei merkkihuollossa ollut moottoriöljyä ko.autoon ja töiden takia huolto siirtyi viikolla ja 2000 km:llä.Em.johtuen maahantuoja pesi kätensä hiukkassuodattimen temppuilusta. Asiaan.Koneeseen iski tyyppivika ja nyt pitäisi löytää joko tehdaskunnostettu puoli-/kokomoottori mutta mistä kannattaa kysellä.Kokemuksia vaihto-osa.com:sta,paljon lukenut negatiivisesta palautteesta.Sopiiko tuohon -09:n esim.-12 kone?
Vastauksista jo etukäteen kiittäen.....
juimi kirjoitti:Omaan -09/-10 Outbackiin vaihdettiin "tyyppivian" iskettyä -14 vuosimallin kone... heittämällä sisään, käy ja kukkuu...
Pasivaan kirjoitti:subbe2009 kirjoitti:Vm.2009,ajettu 250000 km pitkää työajoa.Täydellinen huoltokirja paitsi yksi huolto siirtyi kun ei merkkihuollossa ollut moottoriöljyä ko.autoon ja töiden takia huolto siirtyi viikolla ja 2000 km:llä.Em.johtuen maahantuoja pesi kätensä hiukkassuodattimen temppuilusta. Asiaan.Koneeseen iski tyyppivika ja nyt pitäisi löytää joko tehdaskunnostettu puoli-/kokomoottori mutta mistä kannattaa kysellä.Kokemuksia vaihto-osa.com:sta,paljon lukenut negatiivisesta palautteesta.Sopiiko tuohon -09:n esim.-12 kone?
Vastauksista jo etukäteen kiittäen.....
Minuakin kiinnostaisi että mikä koneeseen tuli ja minkälaisessa tilanteessa. Oliko vedätys tilanne vai ihan tasaista ajoa? Oliko moottori vielä kylmä vai täysin lämmin? Vai menikö jossain muussa tilanteessa, liian pieni vaihde ja voimakas moottorijarrutus vai ehkä jo käynnistäessä?
Oma foresterini on samaa vuosikertaa ja olen koittanut selvittää että missä valmistuserässä pahin piikki esiintyy. Jos kehtaat laittaa vanhan moottorin numeron jakoon niin voisi sekin auttaa monia. Olen huomannut että ainakin nettiautossa olevat foret vaihtomoottorilla ovat rekisterinumeroiltaan hyvin lähellä toisiaan. Olen törmännyt moneen varustellumpaan malliin jossa on moottori lauennut. Sen sijaan yhdestäkään karvalakkimallin BR foresta en ole kuullut moottorin lauenneen. Liekkö tehty eri tehtaassa? Tiedä häntä..
t.Pasi
subbe2009 kirjoitti:Pasivaan kirjoitti:subbe2009 kirjoitti:Vm.2009,ajettu 250000 km pitkää työajoa.Täydellinen huoltokirja paitsi yksi huolto siirtyi kun ei merkkihuollossa ollut moottoriöljyä ko.autoon ja töiden takia huolto siirtyi viikolla ja 2000 km:llä.Em.johtuen maahantuoja pesi kätensä hiukkassuodattimen temppuilusta. Asiaan.Koneeseen iski tyyppivika ja nyt pitäisi löytää joko tehdaskunnostettu puoli-/kokomoottori mutta mistä kannattaa kysellä.Kokemuksia vaihto-osa.com:sta,paljon lukenut negatiivisesta palautteesta.Sopiiko tuohon -09:n esim.-12 kone?
Vastauksista jo etukäteen kiittäen.....
Minuakin kiinnostaisi että mikä koneeseen tuli ja minkälaisessa tilanteessa. Oliko vedätys tilanne vai ihan tasaista ajoa? Oliko moottori vielä kylmä vai täysin lämmin? Vai menikö jossain muussa tilanteessa, liian pieni vaihde ja voimakas moottorijarrutus vai ehkä jo käynnistäessä?
Oma foresterini on samaa vuosikertaa ja olen koittanut selvittää että missä valmistuserässä pahin piikki esiintyy. Jos kehtaat laittaa vanhan moottorin numeron jakoon niin voisi sekin auttaa monia. Olen huomannut että ainakin nettiautossa olevat foret vaihtomoottorilla ovat rekisterinumeroiltaan hyvin lähellä toisiaan. Olen törmännyt moneen varustellumpaan malliin jossa on moottori lauennut. Sen sijaan yhdestäkään karvalakkimallin BR foresta en ole kuullut moottorin lauenneen. Liekkö tehty eri tehtaassa? Tiedä häntä..
t.Pasi
Valm.nro on JF1SHDLZ3AG100523 ja vuosimalli siis tuo -09.
subbe2009 kirjoitti:juimi kirjoitti:Omaan -09/-10 Outbackiin vaihdettiin "tyyppivian" iskettyä -14 vuosimallin kone... heittämällä sisään, käy ja kukkuu...
Onko tosi että sopi ilman isompia virityksiä?Joku oli kuulemma vaihtanut -13 koneen ja piti ottaa entisestä johdot ja suihkut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa