Nattu kirjoitti:Mulle ainakin sanovat merkkihuollosta, kun omasta kone porsi, että kyllä ne kaikki hajoaa enemmin tai myöhemmin. Osalla voi päästä 400tkm tai enemmä osalla ei päässy edes 100tkm. Itse en näin jälkiviisaana ostaisi jos koneremonttia ei ole tehty.
diabolo kirjoitti:menee taas sivuun aiheesta mutta minä jo soitin auton edelliselle omistajalle ja kysyin huoltohistoriaa eikä hän ollut tietoinen mistään ongelmista moottorin suhteen on ollut kuulemma huoleton peli, määräaikaishuollot tehty 15tkm välein.
Mistähän tuon maahantuojan saisi kiinni että voisi valmistenumerolla tiedustella onko mitään konetta vaihdettu?
Uudempaa 2010 legacya katselin myös ja vähemmillä kilometreillä mutta sitten taas forumia lukemaan ja toteamaan että ei hyvä ole sekään nimittäin käyttöönotto alkuvuodesta 2010
mutta jos pitäis valita niin alkuvuoden 2010 malli kuitenkin ehkä varmempi valinta kuin 08?
Juha kirjoitti:Kun löytyis jostain pätevä koneistaja jolla olis näkemystä, niin jyrsis ne pukkien roippeet lohkosta poies ja tekis teräksiset tilalle. Saisit koneesta lähes ikiliikkujan ja koneistaja mukavan lisätienestin
Jappi kirjoitti:Koneistus ei ole helppo ja halpa.Juha kirjoitti:Kun löytyis jostain pätevä koneistaja jolla olis näkemystä
-P- kirjoitti:Miten ne runkopukit murtuu varsinaisesti, kun lohkon puoliskothan on toisiaan vasten kiristetty, lähteekö murtuma niistä jotenkin sivuttain.
Ja murtuuko lohko ensin vai meneekö laakeri ensin, joka murtaa lohkon.
Vaikka ei tarve oo, mutta yritän ymmärtää tapahtumaa...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa