ECU2017 kirjoitti:Sama täällä, vanhat putket uusilla tiivisteillä menee käyttöön. Onhan tuossa hommaa, mutta ei projekti kuitenkaan mahdottomalta tunnu. Vaikka Subarun maine on ainakin omassa mielessä mennyt, tulee tästä vielä oikein potra Subbe tien päälle. Ja toivottavasti pitkäksi aikaa tai ainakin pidemmäksi aikaa kuin edellisen moottorin kanssa. Netti on pullollaan negatiivisia kirjoituksia ja kokemuksia maailmalta, joten voisin kuvitella nousevan auringon maassa joillakin insinööreillä olleen hieman tukalat oltavat. Tällä hetkellä merkin mainokset "Perille asti" ja "Luotettava neliveto" jne. ovat lähinnä koomisia.
ECU2017 kirjoitti:Euro 5 moottorin suuttimen varaosanumero näyttäisi olevan 16613AA030. Päällisin puolin eroja vanhaan verrattuna ei näytä olevan. Joo se koodihan kait sinne pitäisi kertoa, jos suuttimet muuttuu. Mutta miten, se on vähän hämärän peitossa. Taidan kuitenkin vaihtaa vanhat tilalle, jotta ei tarvitse vaivata koodaajaa. Polttoaineputket tässä joutuu aukaisemaan ja siten muutaman tiivisteen ainakin uusimaan. Öljytilaan ei kuitenkaan uskalla jättää mahdollisesti vuotavia liitoksia. Näin kai porukka on kuitenkin toiminut vai onko muita kokemuksia?
-teme- kirjoitti:Mutta itse pidän silti subarua luotettavampana kun yhtäkään vaggilaista.
Jampsu kirjoitti:-teme- kirjoitti:Mutta itse pidän silti subarua luotettavampana kun yhtäkään vaggilaista.
Subarussa ku tulee remontti niin se on sit iso. Vageissa enemmän noita pikkuvikoja.
Varmoja laitteitahan nää on kun vaan pysyy noista ekoista dieseleistä erossa. Kannattaa muistaa myös et kohta hajoilee toista kertaa ne mitkä on korjattu ennen 4/2010.
-teme- kirjoitti:Mutta itse pidän silti subarua luotettavampana kun yhtäkään vaggilaista.
-teme- kirjoitti:Jampsu kirjoitti:-teme- kirjoitti:Mutta itse pidän silti subarua luotettavampana kun yhtäkään vaggilaista.
Subarussa ku tulee remontti niin se on sit iso. Vageissa enemmän noita pikkuvikoja.
Varmoja laitteitahan nää on kun vaan pysyy noista ekoista dieseleistä erossa. Kannattaa muistaa myös et kohta hajoilee toista kertaa ne mitkä on korjattu ennen 4/2010.
Aika paljon niitä 2.0tdi koneitakin ovat jouteneet vaihtamaan, varsinkin transporttereihin, dsg laatikoista nyt puhumattakaan.
ECU2017 kirjoitti: Jossain vaiheessa voi olla kasa Euro 4-moottorin osia myynnissä, kunhan ensin pääsee tutustumaan tarkemmin mitä sieltä tarkalleen meni rikki.
Jampsu kirjoitti:Varmoja laitteitahan nää on kun vaan pysyy noista ekoista dieseleistä erossa. Kannattaa muistaa myös et kohta hajoilee toista kertaa ne mitkä on korjattu ennen 4/2010.
jaalto65 kirjoitti:Tai jos teroitan kysymystä vielä: onko kukaan kuullut, että yhdenkään vaihtokoneen alakerta olisi levinnyt vastaavalla tavalla?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa