Tuohon kun laittaa samanikäisen Subarun niin aika saman verran menee rahaa ylläpitoon. Alkaa nää uudet vaan olemaan sellasia osasyöppöjä merkistä riippumatta. Vanhoilla vaan ajaa, uusia vaan korjaa.Tapiok kirjoitti:Eniten on subarussa ollut remppaa tähänastisista autoista. Kaikki pyöränlaakerit, pallonivel, taka-alatukivarsien puslat, takakallistuksenvakaajan kumet, moniurahihnan taittopyöra ja hihnankiristin+pyörä, alustasta kuuluu edelleen kolinaa eli jotain sieltäkin on vielä taas menossa. Hiukkassuodatinkin alkaa vetelemään viimeisiään. Ristuksen kallis auto ylläpitää.
Tuohon voi verrokiksi heittää Focuksen vm 2002, jolla ajoin 300 tkm 14 vuoden aikana, esim. alustaan ei vaihdettu kuin yksi raidetangon pallonivel, normaalien jarruhuoltojen lisäksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa