Mauri H kirjoitti:Toi ei näytä kyllä lainkaan alkuperäisen kaltaiselta. Itse poistaisin koko loukun ja antaisin Sakun Artec Powerista softata autosta sekä DFP:n että EGR:n pois ja samalla vähän lisätä löylyä koneeseen.
Tapiok kirjoitti:
Voitaneen sanoa, ettei tähän talouteen tule enää toista diesel Subarua. Ja bensaversionkin kanssa on ihan niin ja näin.
Jampsu kirjoitti:Eikö ny vaan ois helpompaa käydä ottaa ne turhakkeet mäkeen niin ei tarvitse tuskailla. Kuten jo todettuakin niin ei niitä dpf poistoja kyttäillä ku 2016 ja uudemmista.
Lohimies kirjoitti:Jampsu kirjoitti:Eikö ny vaan ois helpompaa käydä ottaa ne turhakkeet mäkeen niin ei tarvitse tuskailla. Kuten jo todettuakin niin ei niitä dpf poistoja kyttäillä ku 2016 ja uudemmista.
Ei ne usko. Ensin ostetaan se diesel, vaikka on tiedossa mitä vessoja ne on. Sitten täällä joku neuvoo, että käy nyt ainakin ihmeessä heti ensimmäisenä poistattamassa se dpf, ja samalla enemmän vetoja koneeseen. Ei ne käy. Sitten tuskaillaan kun vehkeet ei toimi. Epic fail.
Tapiok kirjoitti:Lohimies kirjoitti:Jampsu kirjoitti:Eikö ny vaan ois helpompaa käydä ottaa ne turhakkeet mäkeen niin ei tarvitse tuskailla. Kuten jo todettuakin niin ei niitä dpf poistoja kyttäillä ku 2016 ja uudemmista.
Ei ne usko. Ensin ostetaan se diesel, vaikka on tiedossa mitä vessoja ne on. Sitten täällä joku neuvoo, että käy nyt ainakin ihmeessä heti ensimmäisenä poistattamassa se dpf, ja samalla enemmän vetoja koneeseen. Ei ne käy. Sitten tuskaillaan kun vehkeet ei toimi. Epic fail.
Edelleen mietityttää katsastus ja varsinkin pakokaasumittaus. Toki senhän voi käydä hakemassa sopivasta pajasta ennakkoon ja sehän on vahvempi kuin asemalla tehty mittaus.
Happis kirjoitti:Hei onko merkitystä missä dpf ohitus ja optimointi,tiedän maineelta hyvät mutta saako edullisemmasta paikasta samat jutut luotettavasti? Hintaerot kuitenkin satoja euroja.
Happis kirjoitti:Jep. Osaako joku sanoa kuinka kauan vikatilassa (eli dpf tukossa) olevalla autolla on turvallista ajaa? Pieni tehohävikki ei sinänsä ongelma.
Happis kirjoitti:Hei onko merkitystä missä dpf ohitus ja optimointi,tiedän maineelta hyvät mutta saako edullisemmasta paikasta samat jutut luotettavasti? Hintaerot kuitenkin satoja euroja.
Tapiok kirjoitti:Omassa autossa taisi nyt tihentyneen hiukkaspolton syy löytyä, kun soittelin Sakulle ja kyselin mitä asialle tehtäisiin. Sanoi heti , että katsopa coolerilta kaasuläpäkotelolle menevä letku, se on usein halki ja aiheuttaa ko ongelman. Ja kappas vaan, kun kädellä kopasin, oli koko käsi mustassa öljytöhnässä. Nyt vaan metsästämään uutta letkua, ovat kuulemma vaikeita löytää kovan kysynnän takia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa