HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

kytkin veltto kylmänä

Imusarja, moottori, pakoputkisto, vaihteisto jne. liittyen dieselmoottorisiin malleihin
thhv
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 16:23

kytkin veltto kylmänä

ViestiKirjoittaja thhv » 12 Marras 2018, 09:08

Mistä lähteä hakemaan vikaa, kun kytkin tuntuu veltolta kylmänä, muutaman pumppauksen jälkeen ja hetken lämmettyään tuntuma palautuu ja on napakka. Nesteet vaihdettu ja ilmattu; ei vaikutusta asiaan, työ- vai pääsylinteri? Missään ei näy vuotoja. -11 diesel legacy, 170tkm. Samaten vaihteiden siirto tuntuu karkealta; voiko, tai kannattaako itse ylipäätään vaihteensiirtokilkkeitä säätää?

Avatar
Matway
Jäsen
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 08:35
Paikkakunta: Loppi

Re: kytkin veltto kylmänä

ViestiKirjoittaja Matway » 12 Marras 2018, 13:25

Kuullostais äkkiseltään että olis jäänyt ilmaa, karahtelu = ei irroita kunnolla...
Kokeile vielä ilmata uudestaan.

Lähetetty minun TA-1053 laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09

thhv
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 16:23

Re: kytkin veltto kylmänä

ViestiKirjoittaja thhv » 12 Marras 2018, 13:39

Matway kirjoitti:Kuullostais äkkiseltään että olis jäänyt ilmaa, karahtelu = ei irroita kunnolla...
Kokeile vielä ilmata uudestaan.

Lähetetty minun TA-1053 laitteesta Tapatalkilla


Kokeiltu ilmata moneen kertaan, ja joka kerta mielestäni hetken toiminut ilmauksen jälkeen paremmin ja taantunut takaisin huonompaan.

Avatar
HegeHege
Jäsen
Viestit: 316
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 06:30

Re: kytkin veltto kylmänä

ViestiKirjoittaja HegeHege » 13 Marras 2018, 12:51

Ei kun sylintereitä vaihtelemaan.
Forester 2.0 MY06 2 kpl


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa