Jmo kirjoitti:Kiitoksia vastauksista. Pitääpä kaivaa retkipatja ja alkaa askartelemaan. Onko sisäilmalle oma lämppäri? Eli vaikka sisäilma lämpee nopeesti ei tarkota, että kone olisi lämmin?
-teme- kirjoitti:08-09 ob ja legacyssä ei ole sähkövastuksia sisäkennolle vaan esilämpö tuotetaan ilmastoinnilla, ei niin tehokas kun sähkövastukset. Tosiaan tuo sisätilan lämoötilan pyynti on suoraan verrannollinen miten nopeesti kone lämpiää, itse pidän 20-21 asteessa ja puhallin 2
Kyllä mun ex my09 OB:ssa oli vastukset ilmakanavissa. Mutta niin olemattomat, ettei niillä pieraisua enempää lämpöä tule.-teme- kirjoitti:08-09 ob ja legacyssä ei ole sähkövastuksia sisäkennolle vaan esilämpö tuotetaan ilmastoinnilla, ei niin tehokas kun sähkövastukset. Tosiaan tuo sisätilan lämoötilan pyynti on suoraan verrannollinen miten nopeesti kone lämpiää, itse pidän 20-21 asteessa ja puhallin 2
-teme- kirjoitti:08-09 ob ja legacyssä ei ole sähkövastuksia sisäkennolle vaan esilämpö tuotetaan ilmastoinnilla, ei niin tehokas kun sähkövastukset. Tosiaan tuo sisätilan lämoötilan pyynti on suoraan verrannollinen miten nopeesti kone lämpiää, itse pidän 20-21 asteessa ja puhallin 2
jaalto65 kirjoitti:Tässä taas päivänä muutamana tukin jo koko nokan+scoopin. Huhtikuussa otan pois. Jonkun verran se parantaa lämpiämistä.
Mutta kyllä nollakelillä matka-ajossa pitää mennä normaalilämmöille ilmankin, muutaman kymmenen kilometrin jälkeen. Muuten on oikea vika eikä ominaisuus!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa