fore-nokia kirjoitti:Nyt sain härnättyä moottorivalon tauluun:
P2635
Fuel pump "A" low flow/performance (SCV stuck diagnosis)
Eli Densolainen railipaineensäädin vaan tilaukseen?
Pitääkö vaihtamisessa huomioida jotain (esim ilmaus) vai onko ihan plug&play, siinä päälimmäisenä puolittain imusarjan päällä näytti olevan..
VesCu kirjoitti:Pitkän ajon jälkeen jäi tyhjäkäynnille ’09 diesel legacy ja kun sain hallin ovet laitettua kiinni niin alko tyhjäkäynti mekkaloimaan kunnolla. Autoon hyppäsin sisään niin moottorinvikavalo taulussa. Vikakoodit P0088 ja P1234 muistissa. Sammutin ja käynnistin niin taas ok käynti mutta vika muistissa.
Mihis tuo viittaa? Korkeita paineita ainakin tuo P0088 viittais. 2 kertaa syksyllä teki saman, sillon vaan P1234 muistissa.
VesCu kirjoitti:Tyrkkäsin tankkiin injector cleanerin ja nyt on taas pitkän aikaa ollu ihan normaali. (En ole vedellyt kärriä nyt) Pitää seuraavan kerran jälkeen viedä huoltoon. Kerro vaan jos keksit vikapaikkaa sitä ennen.
jmexel kirjoitti:Mistä tuo venttiili löytyy, saako joku kuvaa?
Forester MY2011 muovisella imusarjalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa