-teme- kirjoitti:Yli 2000rpm siis löyty tehoja normaalisti, olisko turbon siivekket jäänyt auki eli vikaa lähtisin metsästämään turbon alipainekellosta ja alipaine puolelta.
Jappi kirjoitti:Saatko luettua livedataa, esim. ilmamäärät ja ahtopaineet?
Jappi kirjoitti:Oulussako vaikutat?
Jamesi kirjoitti:Vilkasitko dpf:n puolelle? Voisko olla tukossa tai purkaantunut sisuskalut siitä...
Jappi kirjoitti:Sen verran mitä olen tutustunut niin ei ihan helpolla vikakoodeja jätä, verrattuna vaikka volvoon josta on kokemuspohjaa reilummin kanssa. Ahtopaineanturi kannattaa ainakin puhdistaa ellet vielä ole.
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/ Tuolta löytyy korjaamomanuaalia.
Pitäs kattoa mitä antureita mulla olis tuolla vanhassa koneessa tallella testattavaksi.
Jargo kirjoitti:Vois olla järkevää , jos sais tietoo. Lähinnä miksi alhaalla ei tapahdu mitää, ja 2000 ku on jenkaa ni täydet paukut savujen kera mut sitte mennään.....
ReiviFin kirjoitti:jälkiviisaana epäilen paskasia/tukkeutuneita/vuotavia suuttimia tai jotain muuta tuolla rintamalla (polttoainelinjat tms), vaikka loggeri antoikin olettaa ainakin paineiden osalta, et siellä ei ongelmaa olisi.
yason kirjoitti:Jargo kirjoitti:Vois olla järkevää , jos sais tietoo. Lähinnä miksi alhaalla ei tapahdu mitää, ja 2000 ku on jenkaa ni täydet paukut savujen kera mut sitte mennään.....
Eihän nää toimiessaankaan sano paljon mitään alta 2000 rpm...ReiviFin kirjoitti:jälkiviisaana epäilen paskasia/tukkeutuneita/vuotavia suuttimia tai jotain muuta tuolla rintamalla (polttoainelinjat tms), vaikka loggeri antoikin olettaa ainakin paineiden osalta, et siellä ei ongelmaa olisi.
Ei ainakaan suutinten tukkoisuus voi näkyä railipaineissa.
Vuotavakaan suutin tuskin, koska korkeapainepumppu tuuppaa enemmän painetta, mitä suuttimesta voi vuotaa, mutta oireet oliskin sit varmaan ihan erilaiset, jos vuodosta olis kyse.
yason kirjoitti:Jargo kirjoitti:Vois olla järkevää , jos sais tietoo. Lähinnä miksi alhaalla ei tapahdu mitää, ja 2000 ku on jenkaa ni täydet paukut savujen kera mut sitte mennään.....
Eihän nää toimiessaankaan sano paljon mitään alta 2000 rpm...ReiviFin kirjoitti:jälkiviisaana epäilen paskasia/tukkeutuneita/vuotavia suuttimia tai jotain muuta tuolla rintamalla (polttoainelinjat tms), vaikka loggeri antoikin olettaa ainakin paineiden osalta, et siellä ei ongelmaa olisi.
Ei ainakaan suutinten tukkoisuus voi näkyä railipaineissa.
Vuotavakaan suutin tuskin, koska korkeapainepumppu tuuppaa enemmän painetta, mitä suuttimesta voi vuotaa, mutta oireet oliskin sit varmaan ihan erilaiset, jos vuodosta olis kyse.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa