Matway kirjoitti:Hommaa diesel Imprezan 6 lovinen laatikko.
-teme- kirjoitti:Vaihtaa sen sach HD kytkimen niin loppuu haiseminen. Laatikon välityksen pystyt tarkistamaan laatikon tyypistä joka löytyy laatikon päältä moottorin oikealta puolelta tai auton tyyppikilvestä. Ja laattikko ja perähän pitää olla samalla välityksellä.
nemola kirjoitti:Muuten mitään tietämättä kaivelin dieseleiden 2011 rengaskokoja, toivottavasti ovat oikein:
Forester 215/65R16
Impreza 195/65R15 -7.5%
Legacy 205/60R16 -4.9%
Outback 225/60R17 +2.3%
%-erot verrattuna Foresteriin.
Lähteinä rengaskontti.fi ja miata.net
Reetuhai2 kirjoitti:Matway kirjoitti:Hommaa diesel Imprezan 6 lovinen laatikko.
Eikös kyseessä oo jo diisseli? Niissähän vissiin on vitosess ja kutosessa ihan liian pitkä ykkönen, eikä pakkikaan mikään pieni ollu. Pienempää ei kyllä varmaan löydy jossei teettämään ala. En tiedä kiisselin kytkimestä, nehän oli vissiin vähän alimitotettuja, mutta bensakoneessa käry ei ainakaan meinaa mitään. Mulla on kytkin kärynny vaikka kuinka, aina pahemmassa kärryn peruutuksessa, hinauksessa jne, tänäänki kiskoin amarokkia ojasta kauheen hajun saattelemana, mutta ikinä se kytkin ei oo muuta sanonu.
Reetuhai2 kirjoitti:Mä ainaki ymmärsin että ne on vaparin laatikon kuoret, ja sinne ladataan periaatteessa kaikki muu kustomipalikkaa täyteen. Tuleehan siittä sillon varmana erilainen kestolta jne, mutta on varmasti myös todella halpaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa