Sammy kirjoitti:Juu, niin olikin. Vähän vaan piilossa, niin ei heti löytynyt.
Mutta puhdistuksen jälkeen vikavalo häiriköinti jatkuu. Eli uus EGR venttiili pitää hommata. Onko kokemusta tarvike mallin venttileistä, toimiiko nuo ihan yhtälailla kun alkuperäiset. Merkkiliikkeessä tuo maksaa 362€. Tarvikkeena nuita näyttää olevan aika monen hintasia.
Sammy kirjoitti:Mutta puhdistuksen jälkeen vikavalo häiriköinti jatkuu.
Sammy kirjoitti:Juu, niin olikin. Vähän vaan piilossa, niin ei heti löytynyt.
Mutta puhdistuksen jälkeen vikavalo häiriköinti jatkuu. Eli uus EGR venttiili pitää hommata. Onko kokemusta tarvike mallin venttileistä, toimiiko nuo ihan yhtälailla kun alkuperäiset. Merkkiliikkeessä tuo maksaa 362€. Tarvikkeena nuita näyttää olevan aika monen hintasia.
Kääntyykö sulla siinä venttiilissä se siipi, kun lujasti yrittää? Vastusta saa ja pitää tuntua.
Siltu kirjoitti:Minä kun vaihdoin egr-venttiilin tarvikemalliin ja ajelin kolmisen viikkoa ennen kun pääsin merkkiliikkeeseen kalibrointiin niin sanoi siinä autoa hakiessa, että pitäis tuoda heti kalibrointiin, mutta vielä sai homman tehtyä. Kuulemma auto opettelee sen toimintaa jotenki itsekseen ja saattaa sekottaa koko vehkeen jos ei kalibrointia tee hyvissä ajoin. Ei oo kalibroinnin jälkeen tullut vikakoodeja
jaalto65 kirjoitti:Jos kumminkin tulpata meinaat, niin ei kai noita koodeja tarvinne pois saada. Scoopytune tai joku muu asiasta perillä oleva osannee tämän vahvistaa - tai kumota.
Sammy kirjoitti:Ajaako tuo moottori tuon EGR venttiilin läpän auki ja jousivoima sulkee? Vai ajetaanko moottorilla auki ja kiinni suunta?
Siltu kirjoitti:Mitä se nyt tekee, jos pistän tuon saman takaisin (ilman läppää) ja tulppaan? Toimiiko ollenkaan vai vaatiiko heti ohjelmallisen poiston?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa