Nämä molemmat aiheet lienevät melkoisen loppuun kaluttuja, mutta ....
Mun -06 3.0 Outbackin etujarrut kaivannevat kohennuksen. Levyt kuluneet, yksi mäntä jumissa, poljintuntumakaan ei ole mitä voisi olla.
Jos remonttiin ryhdyn niin korvaanko kaiken vain alkuperäisiä vastaavilla osilla vai olisiko tässä kohtaa järkeviä vaihtoehtoja? Mulla on kaikki vanteet 17", eli tilaa olisi hieman. Törmäsin myös poljinfiilistä pohtiessani "master cylinder brace" juttuun. Esim: http://www.grimmspeed.com/master-cylind ... -forester/
Onko kenelläkään mielipidettä? Kyllähän se tulipelti tuntuu taipuvan melko paljon....
Toinen loppuun hakatut hepoinen lienee iskarit - 220tkm ajettuina melkoisen pehmoiset. Katselin Fixuksen kataloogia ja törmäsin vanhaan ongelmaan: Normi-iskareita on mm KYBillä, mutta sitten Lesjöfirsin jousi on tekstin mukaan tarkoitettu tasosäädöllisiin autoihin? What the ?
Onko jollain valmista reseptiä? Ameriikan serkkujen jututkaan eivät kaikki ole ihan suoraan sovellettavissa....
Tapsa