Kippo kirjoitti:Eikö 5-puolaiset orkkis 7x17" +48mm vanne mahdu pyörimään? Sitten täytyy palata suunnitelmaan A, ostaa tiivisteet ja tehdä kunnon puhdistus. Olisko suositella hyvää jarrunestettä, ajohan ei ole mitää vauhdikasta, mutta jos putkisto/sylinterit pysyis kunnossa.
Tomcat kirjoitti:Yks mikä vaikuttaa kanssa voimakkaissa kiihdytyksissä että rajuissa jarrutuksissa vetelyyn on alatukivarren se taka pusla, nimittäin kun se antautuu niin alatukivarsi tekee aika voimakkaita liikkeitä mitä vaikuttaa pyörän kulmiin...
reilusti topicin ohi, Ootkos Tomppa vaihtanut ton foren puslan tilanne jotain uutta ja jämäkämpää ? Rupee olemaan itelläkin aika halkeillut...
Kippo kirjoitti:Etujarruista männät jumissa, mutta sain ne joten kuten liikkumaan. Jos käyttää mäntiä ulkona, niin tiivisteen menee ainakin uusiksi, vai miten on? Selviääkö yleensä putsauksella ja uusilla tiivisteillä? Vai pitäisikö laittaa esim. tälläinen sarja mäntineen. http://www.teilehaber.de/reparatursatz- ... 31936.html Onko noita saanut toimiviksi pelkällä putsauksella ja tiivisteillä vai onko sylintereissä sellaisia vaurioita että pitää vaihtaa uusiin.
Kippo kirjoitti:No en kuitenkaan tuota sarjaa tilannut (olis kannattanut), ainoastaan tiivistesarjan Suomesta ilman mäntiä kun sain ne nopeammin. Hioin vesihiomapaperilla männät puhtaaksi. En alkaisi samaan touhuun enään ilman uusia mäntiä, vähän turhaa työtä. Näillä etupää.
http://www.nimark.fi/buy/AUTOFRENSEINSA_D4973_1323/
http://www.nimark.fi/cars/SUBARU/SUBAR_ ... 658-10906/
Takapäähän ainoastaan puhdistus voitelu, kun ei ollut ainakaan tuolta saatavissa tiiviateitä.
Puuhis kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia tästä setistä http://www.godspeedbrakes.co.uk/impreza-ver-4-onwards-type-r/124-impreza-4-pot-stainless-piston-and-seal-kit.html Jos tuolla pääsisi joka vuotisesta jarrujen herkistely eroon?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa