RekaM kirjoitti:Ite laitoin juuri omaan Sti imppuun alkuperäiset kumit, jotka hain ihan marmoritiskiltä. Olisko ollu 8 euroo kappale, ei sen kalliimmat. En nähnyt kannattavaksi vaihtaa pelkästään yksiä kumia uretaanisiin, kun muut olis kuitenkin jäänyt vielä alkuperäisiksi. Ehkä sitten joskus vois vaihtaa kaikki kerralla uretaanisiin..
HegeHege kirjoitti:Paljon halvemmat? 16E vs. 20E pari.
Kiinnostaa kyllä ja taakse kans.Qulle kirjoitti:Jos nyt puhutte niistä koripuslista niin niitä saa ebaysta aika halvalla. En nyt ulkoa muista minkä valmistajan mutta voin senkin tarkistaa jos kiinnostaa. Violetin värisiä, jotain muuta kuin kumia mutta ei kuitenkaan mitään ihan kivikovia. Itse en laittaisi kumisia missään tapauksessa
temezz kirjoitti:Vähän aiheen vierestä, mutta onkohan tuo MY06 xt Foresterin vakio etuvakaaja 21 vai 22 millinen? Yritin laiskana paikaltaan mitään purkamatta mittailla, mutta tulokset väliltä 21-23mm, niin mitähän se mahtaa kumien kohdalta olla?
Qulle kirjoitti:No eikös nyt työntömitalla saanut tarkkaa tulosta?
JHS kirjoitti:Mulla kuuluu Outback -14:sta kolinaa mukulakivikadulla ja terävissä kuopissa. Rinta-Juopissa epäiltiin kallistuksen vakaajan kumia.
Mielestäni kolina kuuluisi takaa kun taas kyydissä olijat ovat sitä mieltä että tulisi edestä.
11,30 € maksaa marmorilla taakse uudet kumet. Mutta ennen kuin vaihdatan ne niin haluaisin varmistua asiasta mutta miten? Onko neuvoja?
JHS kirjoitti:Kolina tarkistettu eikä ollut kallistuksen vakaajissa ongelmaa. Huomasin työmaalla ajellessa että jarruttaessa tuo kolina loppuu.. Eihän tuolla ole enään kuin kaksi paikkaa tarkistaa: jarrupalat sekä liukutapit.
Onko foorumilla ollut porukalla liukutappien osalta jotain remppaa? Jotenkin uskomatonta että liukutapit kolisisi --> Silloinhan se tarkoittaisi että siellä ei ole rasvaa laisinkaan...
Taas palathan kyllä voipi heilua ja kolista vaan onkos siellä jotain tekniikkaa jonka kuuluisi noita pitää paikoillaan?JHS kirjoitti:Mulla kuuluu Outback -14:sta kolinaa mukulakivikadulla ja terävissä kuopissa. Rinta-Juopissa epäiltiin kallistuksen vakaajan kumia.
Mielestäni kolina kuuluisi takaa kun taas kyydissä olijat ovat sitä mieltä että tulisi edestä.
11,30 € maksaa marmorilla taakse uudet kumet. Mutta ennen kuin vaihdatan ne niin haluaisin varmistua asiasta mutta miten? Onko neuvoja?
KK9 kirjoitti:JHS kirjoitti:Kolina tarkistettu eikä ollut kallistuksen vakaajissa ongelmaa. Huomasin työmaalla ajellessa että jarruttaessa tuo kolina loppuu.. Eihän tuolla ole enään kuin kaksi paikkaa tarkistaa: jarrupalat sekä liukutapit.
Onko foorumilla ollut porukalla liukutappien osalta jotain remppaa? Jotenkin uskomatonta että liukutapit kolisisi --> Silloinhan se tarkoittaisi että siellä ei ole rasvaa laisinkaan...
Taas palathan kyllä voipi heilua ja kolista vaan onkos siellä jotain tekniikkaa jonka kuuluisi noita pitää paikoillaan?JHS kirjoitti:Mulla kuuluu Outback -14:sta kolinaa mukulakivikadulla ja terävissä kuopissa. Rinta-Juopissa epäiltiin kallistuksen vakaajan kumia.
Mielestäni kolina kuuluisi takaa kun taas kyydissä olijat ovat sitä mieltä että tulisi edestä.
11,30 € maksaa marmorilla taakse uudet kumet. Mutta ennen kuin vaihdatan ne niin haluaisin varmistua asiasta mutta miten? Onko neuvoja?
viewtopic.php?f=17&t=4103
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa