Puskapeke kirjoitti:Mites kun olis harkinnassa gc8 impun korotus tai ykköskoppasen leka. Onnistuuko foresterin jousilla ja iskareilla? Käykö iskarit ja jouset suoraan jos laittaa impun omilla iskarinyläpäillä?
Edit: imppu on sit sedan jos on vaikutusta ja lekasy farkku.
JuPe kirjoitti:New agen apurunko on edessä ja takana täysin sama kuin SG foressa.
Etupäässä alatukivarsi on samalla geometrialla impussa ja foressa. Ero on takapuslan kannakkeessa, joka on suunnilleen samoilla mitoilla kuin aftermarket anti-lift kitit. Eli foresterissa on (johtuen siitä apurungon spacerista) alatukivarren takakiinnikkeen nivelpiste hieman alempana koriin nähden. JA ei siitä EI saa antilift kittiä halvalla imppuun, sillä puslan reikä osoittaa väärään suuntaan.
Puskapeke kirjoitti:Jeps hyvä tietää, elikkäs ristiin laitto onnistuu kun käyttää auton omia yläpäitä.
Onko kellään mitään mittoja noista foren iskari\jousista? Montakohan senttiä niillä nousee?
Kennedy kirjoitti:Kovasti ulkomailla lukee, että 13mm olisi olisi vakio takavakaaja. Tuossa kävin pikasesti mittaamassa tönärilla niin sain yli 15mm paksuudeksi.
Ei siinä nyt niin paljoa p***aa ole päällä joten olisiko tuohon joko vaihdettu järeämpi vakaaja aikaisemmin tai sitten tuo orkkis koko ei pidä täällä paikkaansa.
Mauri H kirjoitti:Kennedy kirjoitti:Kovasti ulkomailla lukee, että 13mm olisi olisi vakio takavakaaja. Tuossa kävin pikasesti mittaamassa tönärilla niin sain yli 15mm paksuudeksi.
Ei siinä nyt niin paljoa p***aa ole päällä joten olisiko tuohon joko vaihdettu järeämpi vakaaja aikaisemmin tai sitten tuo orkkis koko ei pidä täällä paikkaansa.
Vähän vanhaa viestiä lainailen mutta usein noihin on päivitetty Classic Imprezan takavakaaja, sellainen mullakin oli omassa S-Turbossa aikoinaan. Varmaan sullakin on sellainen siellä.
TbzZ kirjoitti:Puskapeke kirjoitti:Jeps hyvä tietää, elikkäs ristiin laitto onnistuu kun käyttää auton omia yläpäitä.
Onko kellään mitään mittoja noista foren iskari\jousista? Montakohan senttiä niillä nousee?
Onnistuu ristiin, -97 classic farkku nousi 5-6 cm vakioon nähden. Yläpäät vaativat uudet mutterit, lisäksi taakse vaatii spaceriholkin yläpäähän. Toinen vaihtoehto on mennä niillä foren yläpäillä, tällöin taakse pitää vähän sorvata yläpään kiinnityksen reikiä.
-99 foren takakelkka oli identtinen vs -98 farkku classicci.
Puskapeke kirjoitti:TbzZ kirjoitti:Puskapeke kirjoitti:Jeps hyvä tietää, elikkäs ristiin laitto onnistuu kun käyttää auton omia yläpäitä.
Onko kellään mitään mittoja noista foren iskari\jousista? Montakohan senttiä niillä nousee?
Onnistuu ristiin, -97 classic farkku nousi 5-6 cm vakioon nähden. Yläpäät vaativat uudet mutterit, lisäksi taakse vaatii spaceriholkin yläpäähän. Toinen vaihtoehto on mennä niillä foren yläpäillä, tällöin taakse pitää vähän sorvata yläpään kiinnityksen reikiä.
-99 foren takakelkka oli identtinen vs -98 farkku classicci.
Jeps minkälaista spacerholkkia meinaat? Ei ole kuvaa sattunut jäämään?
Jos mennään auton omalla yläpäällä niin mihin se holkin vaatii, nyt ei vaan ihan ymmärrä?
konootti kirjoitti:JuPe kirjoitti:New agen apurunko on edessä ja takana täysin sama kuin SG foressa.
Etupäässä alatukivarsi on samalla geometrialla impussa ja foressa. Ero on takapuslan kannakkeessa, joka on suunnilleen samoilla mitoilla kuin aftermarket anti-lift kitit. Eli foresterissa on (johtuen siitä apurungon spacerista) alatukivarren takakiinnikkeen nivelpiste hieman alempana koriin nähden. JA ei siitä EI saa antilift kittiä halvalla imppuun, sillä puslan reikä osoittaa väärään suuntaan.
Eli ymmärränkö oikein: wrx sti alumiiniset alatukivarret ei mene sg koppaseen foreen suoraan takakiinnikkeen puslan reiän takia?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa