No sitten pullukka STi MY08-13. Tähän menee taas uuden MY15 STI:n ohjaus heittämällä ja MY15 mallissa merkittävin ajotuntumaan vaikuttava muutos on juuri tuo uusi kehuttu nopea ohjaus, tuollanen tulee omaan Pullukkaan tässä lähipäivinä, kunhan kerkeen vaihtamaan... pistän palautetta sitten Kaikista paras tässä "ohjaus SWAP" kuviossa meillä on se, kun tuo mun Pullukan vakio-ohjaus taas käy tuohon rouvan MY10 XT Foreen, saa senkin ajotuntumaan vähän pirteyttä!!! MauriH:lle tulossa MY10 Foreen sama SWAP!!
Ainut juttu mitä en oikein tajuu että USA:sta saa täydellisen hammastangon 1/3 hintaan siitä mitä se täällä marmorilla maksaa... Tää on sitä Soviet Finland ihanuutta!!
Tuossa Jampsu jo edellisessä topicissa jo kehuikin tuota omaa "nopeeta" ohjausta ja voin vakuuttaa että ei puhu p***aa, on se vaan niin hyvän tuntuinen, on se!!
Jampsu kirjoitti:Ilmeisesti uudessa sti:ssäkin 2.7 kierrosta laidasta laitaan?
Toi spec c ohjaus ollu kyl aivan mahtava 2.25 kierrosta Maantiellä vähän turhan herkkä ku pikku pompusta käsi heilahtaa niin ollaankin kaistain toisessa laidassa
Tosin tuossa Henukan Classicissa se vasta nopee ohjaus onkin! 1.8 kierrosta laidasta laitaan, sitä voi sanoa jo nopeeksi
Jos joku muukin on sotkenu noita hammastankoja menstyksellä, niin pistä infoa jatkoks!!