Qulle kirjoitti:Taka-akselille ehdottomasti. Keskivisco nyt yleensä riittävä... en ees tiedä saakos keskelle mittään järkevää.
Qulle kirjoitti:Taka-akselille ehdottomasti. Keskivisco nyt yleensä riittävä... en ees tiedä saakos keskelle mittään järkevää.
Tomcat kirjoitti:Noi pois kyteytymättömät luistonestot pilaa kyllä auton kuin auton mitä ajofiiliksiin tulee...
Urran kirjoitti:Tosin ihan uusissa autoissa tuppaa olemaan niin että alustaa ei ns. Hiota loppuun eli testillä, testillä ja testillä hiota loogiseksi ja turvalliseksi ajaa rajalla vaan se korjataan ajonvakautuksella. Ne autot ei parane luistoneston poistolla. Onneks en ole vielä omistanut yhtään luistonestollista autoa
Mauri H kirjoitti:Onneksi sekä MY10 OB ja MY10 Fore ovat erinomaisia ajaa ilman apujakin.
KaiKU kirjoitti:Mauri H kirjoitti:Onneksi sekä MY10 OB ja MY10 Fore ovat erinomaisia ajaa ilman apujakin.
Ai saako XT:stä pois ajonvakautuksen? Ainakaan vanhassa omassa diesel Foressa (MY10) sitä ei saanut pois ilman sulakkeen irroitusta ja sama oli myös samanikäisessä perusbensamallissakin.
Urran kirjoitti:Tosin ihan uusissa autoissa tuppaa olemaan niin että alustaa ei ns. Hiota loppuun eli testillä, testillä ja testillä hiota loogiseksi ja turvalliseksi ajaa rajalla vaan se korjataan ajonvakautuksella.
p128194 kirjoitti:Mutta kiva olisi jos voisi talvellakin ajaa turvallisesti. Sillä kun ei uskalla nyt aina ajaa edes kahdeksaakymppiä suoralla hyvällä tiellä.
p128194 kirjoitti:Kävin huollon aikana koejamassa Outbackia, kitkat oli alla siinäkin ja osittain jäisellä sivutiellä multa kyllä loppui rohkeus n. 120 km/h vauhdissa yrittää saada sitä luistamaan jonnekin.
jtuomain kirjoitti:p128194 kirjoitti:Mutta kiva olisi jos voisi talvellakin ajaa turvallisesti. Sillä kun ei uskalla nyt aina ajaa edes kahdeksaakymppiä suoralla hyvällä tiellä.
Jotainhan autossa pakko olla vialla, jos tuo oikeasti pitää paikkansa.
Kingpin kirjoitti:Kerran otti paanteisella tiellä kimmokkeen ja auto lähti menemään penkkaa kohti, mutta käänsin renkaat menosuuntaan ja painoin kaasua niin hyvin sekin oikeni.
Mikähän voimansiirtocombo mahtaa olla näissä diesel Impuissa, onko pelkkä keskivisco ja avoimet etu- ja taka-akselit??JuPe kirjoitti:Tenox kirjoitti:Mä oon luullut, että tässä on lukot edessä ja takana. Aina sitä oppii uutta. Vaihteisto ja perähän tässä ei ole vakioita, jos sillä jotain merkitystä on. On siis TY754VBBAA JDM Impreza WRX NB, NBR, 20K MY01-02 mallia laatikko ja siihen kuuluva perä.
Ei siinä ikävä kyllä taida olla. Avoin etuperä ja R160 visco-lukko perässä.
Linkin taulukko on varsin totuutta vastaava:
http://rallispec.com/downloads/Transmis ... Public.pdf
Matway kirjoitti:Mikähän voimansiirtocombo mahtaa olla näissä diesel Impuissa, onko pelkkä keskivisco ja avoimet etu- ja taka-akselit??
Paljonkohan ajettavuus muuttuis jos laittais torsen lukon taakse...SixStars kirjoitti:Matway kirjoitti:Mikähän voimansiirtocombo mahtaa olla näissä diesel Impuissa, onko pelkkä keskivisco ja avoimet etu- ja taka-akselit??
Väittäisin ja muistelisin että juurikin noin - eli sama 50:50 ku about kaikissa manuaaleissa (pl. Outbackit ja Foret, joissa se viskolukko myös taka-akselilla) - ja puhutaan nyt max. tuon sun auton ikäisistä + vanhemmat, 2010-luvun autoista oon jo pudonnut kehityksen kelkasta [emoji38]
Pitää varmaan alkaa seuraamaan tarjouksia niistä. Käytös on tällä hetkellä just niin arvaamatonta kuin kelikin...SixStars kirjoitti:No ei varmaankaan huonoon suuntaan
( vs. omat gen 3 Legat, joista vaparissa ei toki mittään lukkoja ja turbossa viskolukko takana.. toki muutenkin himpun takapainotteinen tuo twinin VTD-loota.. mut kyllähän tuo turbo on paaaljon hauskempi ja varmempi viedä kylki edellä )
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa