mechanix kirjoitti:Shakal kirjoitti:Eilen vaihtui omaan alle STIn punaiset tolpat
Verrattuna WRX iskariin, pelkkä ainevahvuus n 3x suurempi, WRXn iskunvaimennin näytti vieressä mehupilliltä.
Omat iskarit olivat aivan loppu, autolla ajettu ~140tkm.
Mistä kohtaa näytti ohkasemmalta? Itellä oli joskus vastaavat wrx tolpat ja samanlaiset muuten mutta mustat.
Hakala kirjoitti:mechanix kirjoitti:Shakal kirjoitti:Eilen vaihtui omaan alle STIn punaiset tolpat
Verrattuna WRX iskariin, pelkkä ainevahvuus n 3x suurempi, WRXn iskunvaimennin näytti vieressä mehupilliltä.
Omat iskarit olivat aivan loppu, autolla ajettu ~140tkm.
Mistä kohtaa näytti ohkasemmalta? Itellä oli joskus vastaavat wrx tolpat ja samanlaiset muuten mutta mustat.
STI tolpat käännetyn rakenteen vuoksi iskarin "varsi" on suurempi
mechanix kirjoitti:Hakala kirjoitti:mechanix kirjoitti:Mistä kohtaa näytti ohkasemmalta? Itellä oli joskus vastaavat wrx tolpat ja samanlaiset muuten mutta mustat.
STI tolpat käännetyn rakenteen vuoksi iskarin "varsi" on suurempi
Mulla oli wrx tolpa ja nekin oli käännetyt. Siks sanoinki et ihan samanlaiset kun oli käännetyt...
Shakal kirjoitti:Keula pompottaa pienissä nopeuksissa, eli ei kuten väayneet iskarit töyssyjen jälkeen vaan melko tasaista pompotusta edetessä. Plaah.. Auto muuten niin hiton hyvä ajaa tällä hetkellä
Shakal kirjoitti:Keula pompottaa pienissä nopeuksissa, eli ei kuten väayneet iskarit töyssyjen jälkeen vaan melko tasaista pompotusta edetessä. Plaah.. Auto muuten niin hiton hyvä ajaa tällä hetkellä
Shakal kirjoitti:Onko STI ja WRX jousien jäykkyydessä kuinka suuri ero / onko keulat kovinkin eripainoiset?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa