HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Jarrujen päivitys kyselyä.

Jouset, iskunvaimentimet, jarrut, renkaat, vanteet jne.
Forester XT
Viestit: 201
Liittynyt: 10 Heinä 2015, 16:14

Jarrujen päivitys kyselyä.

ViestiKirjoittaja Forester XT » 19 Touko 2016, 20:59

No terve taas. Pitäisi jarruja päivitellä 06 xt foreen. Miltäs kuulostaisi jos vaihtaisi Black diamond levyt ja sitten vaikka saman sarjan palat ?
Jarruletkut varmaan kannattanee samassa rytäkässä vaihtaa kanssa? Käyttö on normaali cruisailua ja ehkä vähän radalla leikkimistä. Ehdotuksia otetaan vastaan :occassion:

Avatar
iner
Viestit: 346
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 05:28
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

Re: Jarrujen päivitys kyselyä.

ViestiKirjoittaja iner » 20 Touko 2016, 10:42

Jos ei bremboihin lähde, niin h6 outbackin takajarrut on hyvä päivitys. Foren vakio takajarrut on aika säälittävät...
Forester XT 4EAT -07•0-100@4.4•1/4mile@12.991•1mile@234kmh
Outback 3.0R 5EAT -07
Impreza wagon 2.0 4EAT -97 (ex)
Citroën GS Spécial Break -74
Vw T4 syncro camper -95

ricede
Viestit: 28
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 23:49

Re: Jarrujen päivitys kyselyä.

ViestiKirjoittaja ricede » 22 Elo 2016, 19:30

Moro,

Vaihdoin omaan legaan impun jarrut ja teräspunosletkut. Onglemat alkoivat jarruja ilmatessa ja vuotavat ainakin apparin puolelta molemmat. Vuoto kohta on siis siinä missä jarruputki liittyy teräspunoletkuun. Edestä sain vuodon kiinni, kun kiristin lukkopihdeillä liitoksen kiinni takaa tämäänkään ei auttanut. Uusien teräspunosletkujen liitos pinta näyttää samallaisilta. Luulis, että tiiveys saavutetaan myös hennommalla kiristyksellä, nyt jouduin vetää todella tiukkaa ja pelkäsin kierteiden puolesta. Täytyykö joka kerta tehdä uusikartio putken päähän, jos kyseisiä liitoksia aukaisee? Onko muilla ollut samanlaisia onglemia?

Avatar
Qulle
Hallitusjäsen
Viestit: 1725
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:29
Paikkakunta: Salo

Re: Jarrujen päivitys kyselyä.

ViestiKirjoittaja Qulle » 22 Elo 2016, 21:47

Tossa vanhassa turbolekassa oli sama homma. Joutus vetämään ns homotiukkaan noi että alko pitämään.

Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93

ricede
Viestit: 28
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 23:49

Re: Jarrujen päivitys kyselyä.

ViestiKirjoittaja ricede » 22 Elo 2016, 21:59

Joo, samanlainen vanha legacy täälläkin :thumbsup: . Itsestä hiukan tuntui väärältä kirrata niin tiukalle. Pitänee tutkia asiaa enempi.

Avatar
Qulle
Hallitusjäsen
Viestit: 1725
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:29
Paikkakunta: Salo

Re: Jarrujen päivitys kyselyä.

ViestiKirjoittaja Qulle » 23 Elo 2016, 00:24

Ite lähin sillo siitä ajatuksesta että kirraan raivona ja jos ei pidä, uusin putkia

Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa