Juu en minä tuota lapusta mitään ymmärrä ja omat Legatkin on vanhempia..
Mutta kun ovat koriltaan samoja nuo omat, niin tullut kiinnitettyä huomio siihen että tuo vapari varustettuna kovahkoilla Nankang mikälie 225/45/17 kumeilla ja turbo sitten 215/45/17 'kunnon' Michelineillä on hyvin erilaisia siten, että tuota 'nuolikuvioista' Nankang-vaparia saa ikäänkuin suoristaa aina mutkan jälkeen ja suoralla tielläkin saattaa jäädä kaartamaan sinneminne ratti viimeksi sojotti jos ei erikseen suorista.. ja on helvetin meluisakin.. turbo taas on hiljainen ku mikä toiseen verrattuna ( pakoääniä lukuunottamatta
) eikä vaadi 'minkäänlaista ajamista'
Ens keväänä ei mee enää kiinakumit tuohon vapariin alle, ni sit vasta pystyy sanomaan oliko 'vika' siellä