On siinä hammastangon luistissa säätö mahdollisuus. Itsellä oli -03 impussa sama vika.
Ei kuitenkaan vielä hylännyt silloin katsastuksessa. Vaan käyttäessäni nelipyöräsuuntauksessa,
keskeyttivät sen alkuunsa löytäessään muka välystä sisemmästä raidetangon päästä.
Todellisuudessa välys oli hammastangossa.
Laitoin samalla rasvanipan sinne luistin juureen, josta oli hyvä pistää joskus lisää rasvaa.
Olen tehnyt tähän allekirjoituksen autoon saman tempun. Tässä meni väljäksi, kun tuli käännettyä tallissa rattaat linkkuun auto sammuksissa paikallaan. Autokoulussa aikanaan opettivat, että ei koskaan paikallaan tule kääntää rattia, vaan aina pitää vähän liikutella autoa niin ei rasitu ohjausvaihde.
Sen säädön mahtui tekemään alta päin, kun löysäsi ohjausvaihteen kiinnitys pultteja, niin sai tilaa työkaluille.
Tuossa alla tekstiä huoltomanuaalin PDF tiedostosta.
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaruhttp://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2004/2004%20STI%20SERVICE%20MANUAL/ SERVICE LIMIT, INSPECTION, Steering
Gearbox.>
21) Loosen the adjusting screw, and then apply liquid
gasket to at least 1/3 of the entire perimeter of
adjusting screw thread.
Liquid gasket:
THREE BOND 1141
22) Tighten the adjusting screw to specified torque.
Tightening torque:
7.4 N·m (0.75 kgf-m, 5.4 ft-lb)
23) After tightening to the specified tightening
torque, loosen it by 25°.
24) Install the lock nut. While holding the adjusting
screw with a wrench, tighten lock nut using ST.
ST 926230000 SPANNER
Tightening torque (Lock nut):
39 N·m (4.0 kgf-m, 28.9 ft-lb)
NOTE:
Hold the adjusting screw with a wrench to prevent it
from turning while tightening lock nut.