Taas meni takatukivarret vaihtoon. Aina 90tkm välein näköjään. Onko nämä oikeasti näin kuraa? v*****aa kun taas jo tänä vuonna kohta 2000 mennyt auton laittoon. 2010 Outback, 180tkm ajettu.
Liekö tuohon jotain aftermarket systeemiä joka olisi halvempi, tai metodia millä voisi vaihtaa pelkät puslat eikä koko perkeleen tukivartta?
Nyt vielä tuli taas uusi vika...xenonvalojen korkeussäädön valo palaa satunnaisesti. Joskus sammuu kun laittaa ajovalot päälle, joskus ei. Mitenkähän kalliiksi tuokin tulee fiksata.
Taidan palata takaisin ranskalaisiin laatuautoihin.. Nämä japsit on koko ajan pajalla p*****e. Ja lisäksi ruostuvat näköjään sillä sekunnilla kun maali vähän naarmuuntuu. Nyt v*****aa. Parissa vuodessa mennyt subarun korjauksiin helvetti enemmän valuuttaa kuin tuohon 2004 relluun koko sen elinaikana.