HegeHege kirjoitti:Tuotapi tuota... Etupään vaimennus mennyt veteläksi ja haluat taakse jämäkkien osien tilalle myös veteliä osia? Vai miten tämä nyt pitäisi ymmärtää?
roipis kirjoitti:Kuulin joskus ettei noitten vaimennusominaisuudet olisi enää aivan iskussaan vaikka tasonsäätö pelaisikin. Voiko noinkin olla?
Matway kirjoitti:Juurikin näin, käsittääkseni mitä joskus utelin katsurilta niin mitä jäykempi sporttialusta niin sitä pienemmät on lukemat kun taas vakio iskareilla lukemat pyörii siellä yli 60-70.
-teme- kirjoitti:Tasosäädölliset ovat täysin itsenäiset yksiköt ei mitään ylimääräisiä johtoja tai paineletkuja ja pystyy vaihtamaan normaali tolpat tilalle kunhan vaihtaa vaan jäykemmät jouset. Löytyy myös ihan subarun alkuperäisosina kun kahtoo amerikan mallin osanumerot. Esim kybin kuvastosta.
Tai yksi vaihtoehto on tehdä kuten itse tein eli hankkii outbackin normaali tolpat ja legacyn yläpäät sekä legacyn jouset. Tosin itselle tuli h&r legacyyn tarkoitetut korotusjouset joka nurkkaan outbackiin.
bob kirjoitti:Tilasin tuolta Legacyyn KYBin takaiskarit, hyvin pelittää. Jousia voi joutua etsimään.
-teme- kirjoitti:Amerikan malleissahan ei tunneta noita tasosäädöllisiä iskareita ollenkaan. Ja kybin valmistamia ne taitaa olla nekin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa