EBC:n palat odottavat vaihtoa ja huomenna pitäs aamusta raapasta vanhat palat pois ja uudet tilalle. Kyseessä on IV-korinen outback joka vastaa siis tuota V-korista legasya.
Oletus on, että työvaiheet menee seuraavalla tavalla:
Kulma ilmaan ja vanne pois.
Satula irti kahdesta liukutapin pultista, satulan veto pois levyn päältä.
Vanhat palat pois kiinnikkeistä ja uudet tilalle.
Satulasta ilmausruuvi auki ja männät sisälle.
Satula takas palojen päälle ja kaksi kiinnitysruuvia kiinni ja sen jälkeen ilmaus.
Rengas paikalleen ja seuraavalle nurkalle.
Se että laittaako rasvaa jarrupalan ja satulan väliin taitaa olla uskontokunta kysymys, siis että osa meinaa että ehdottomasti ja toinen koulukunta sanoo että ei kannata koska se rasva kerää kaikkea kökköä ja sen jälkeen viimeistään jarrut vinkuu ja kaikkea kivaa.
Onko muuta huomioitavaa tai varottavaa? Ei ole ensimmäinen jarruremppa, mutta tuon OB:n paloja en ole aiemmin vaihtanut ja huomenna ei olisi kovin paljoa aikaa ihmetellä, kun iltapäivästä pitäs auton olla tien päällä kohti Vierumäkeä.