Qulle kirjoitti:Ok, no tässä nyt olis tarkoitus vaihtaa jousiakin niin samalla vois jotain jämäkämpää laittaa... tähän liittyen olin eilen yhteydessä Vallilan takomoon - katsotaan mitä sieltä tulee.
Joutuiko tuossa yllämainitussa korotuksessasi laittamaan jotain palikoita alustaan että sai suuntauksen kuntoon/renkaan keskelle pyöräkoteloa?
Qulle kirjoitti:http://get-primitive.com/springs/138-king-raised-springs-2005-2009-outback.html?search_query=lift&results=9
Tuollaisen huomasin tuolta myös, olis vähän maltillisempi ja ainakaan lukemani perusteella ei ilmeisesti olis tarvetta laittaa mitään muuta kikkaretta kiinni... ehkä camber-pultit taakse voisi varoiksi ottaa tai sitten ei. Onkos nois King:n jousista mitään kokemusta? Ovatko validia kamaa?
-teme- kirjoitti:https://www.autodoc.fi/h-and-r/13665687?search=H&R%20Alustasarja,%20jouset%20%20(29165-1)
Tuota oon miettinyt tuohon omaan outbackiin, mitenkähän lie istus Eteenhän se käy varmasti koska korotus tapahtuu iskarin pituudella, ja ainakin tarvike iskarit ilman tasosäätöö esim kyb niin iskari on pitempi kuin legacyn. Mutta jaksaako tuo jousi sitten takana korottaa tarpeeksi että ei jää perä taas roikkumaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa