Homma jatkuu oikealla... Piti heinäkuussa ottaa auto ajoon (ja katsastaakin) vasta toinen puoli korjattuna
Sain leiman koska oikean puolen kumipusla ei silloin vielä repsottanut kovasti, uusi oli pussissa etujalkatilassa, toinen puoli oli vaihdettu ja vakuuttelin että on tarkoitus vaihtaa hetimiten. No nyt se aika olisi...
Sain ruuvit ja mutterit auki, mutta tukivarsi istuu pallonivelen pultissa kuin joku tuvan seinässä. Tunkkasin pultin pään pukille ja löin tukivartta ylhäältä melko lailla. Yritin myös lyödä metallia kiilaksi tukivarren ja napakappaleen väliin. Pyrkimys on pitää suojakumi ehjänä, joten haarukkarautaa en ole vielä käyttänyt. Ei vaan lähde "helposti" kuten toinen puoli, nettijutun
mukaan. Mitä vois koittaa seuraavaksi? Irrotusöljyä on taas suihkittu ympäriinsä. Kannattaako tuota lämmittää pikkutoholla alhaalta päin, jos nivelellä ja suojakumilla aikoo jatkaa? Pieni kolmihaarainen ulosvetäjä alkoi myös notkumaan, kun sillä yritin. Vähän rajumpi vois toimia, jos vielä pääsis lyömään pultin päähän. Lattialla huonoa sekin
Nykyinen harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 300+tkm ja loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
+pari muuta bensa-autoa "huollettavina"
Köppäukon ex-lelu: H6 E-5AT VTD murtomaafarmari MY07