HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Iskarit kolisee?

Jouset, iskunvaimentimet, jarrut, renkaat, vanteet jne.
Tomppadomppa
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Kesä 2019, 13:11

Iskarit kolisee?

ViestiKirjoittaja Tomppadomppa » 05 Heinä 2019, 09:14

Subaru impreza wrx 2003 jossa bc racing alustasarja. Takaa kuuluu molemmilta puolilta kolinaa/pauketta töyssyissä. Väljyyttä ei löydy mistään ja katsastuksessa ei ollut valittamista. Iskareiden jäykkyyden säätäminen jäykemmälle vähentää kolinoita. Iskareissa ei kuitenkaan näyttäs olevan mitään vikaa vaikka purin ne. Voiko iskarit siis kolista vaikka mitään vikaa ei löydy vai mikä siellä kolisee?

Sulttis
Viestit: 147
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:34

Re: Iskarit kolisee?

ViestiKirjoittaja Sulttis » 17 Heinä 2019, 21:30

Vaihdappa taakse koiranluut ja vakaajatangon kumit, ei suurta summaa menetä vaikka olis ”turha” vaihto.
my12 SH Forester D
Exät:
my08 SH5 Forester XT at SI-Drive
my11 Legacy S STW D
my00 Impreza Sti Type-RA WRC Limited
my04 Impreza Sti
my06 Impreza Sti
my05 Impreza wrx

jarkkoo
Jäsen
Viestit: 103
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 16:00

Re: Iskarit kolisee?

ViestiKirjoittaja jarkkoo » 29 Heinä 2019, 18:26

Taitaa takapään kolinat olla valitettavasti enempi-vähempi ominaisuus BC:n kanssa Impussa.
Omassa olen vaihtanut repullisen holkkeja ja muita kilkkeitä sekä itse tolpat kertaalleen, kolina vaan pysyy. Siihen tottuu :) Jonkun verran vaimenee kun vaihtaa kartiojouset ja vakioyläpäät sinne taakse.

Vakiotolpilla kolinaa ei esiinny eli vika vaikuttaisi olevan BC:n palikoissa.
Talouden Subarut: MY22 Outback, MY93 SVX

Lohimies
Viestit: 119
Liittynyt: 02 Touko 2016, 09:16

Re: Iskarit kolisee?

ViestiKirjoittaja Lohimies » 30 Heinä 2019, 14:38

jarkkoo kirjoitti:Taitaa takapään kolinat olla valitettavasti enempi-vähempi ominaisuus BC:n kanssa Impussa.
Omassa olen vaihtanut repullisen holkkeja ja muita kilkkeitä sekä itse tolpat kertaalleen, kolina vaan pysyy. Siihen tottuu :) Jonkun verran vaimenee kun vaihtaa kartiojouset ja vakioyläpäät sinne taakse.

Vakiotolpilla kolinaa ei esiinny eli vika vaikuttaisi olevan BC:n palikoissa.

+1
Itsellä oli takana väliaikaisesti ne "paremmat" lisäsäiliölliset ER-sarjalaiset. Vitullinen kolina. Sain Greddyt huollettua ja takaisin alle -> kolina loppui kuin seinään Jos googlettaa 'bc racing clunking' tai 'bc racing noise', niin alkaa löytyä kohtalotovereita maailmalta :D

sekuvain
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Loka 2020, 20:21

Re: Iskarit kolisee?

ViestiKirjoittaja sekuvain » 28 Loka 2020, 22:54

Minulla myös kolisee, mutta edestä. Iskarin yläpäätkin vaihdettu ja ei väljää missään. Autossa jokin eibachin alustasarja.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa