Oli ne kehät ainakin silmin nähden ehjät as in ei palasina niinku noi murumetallista tehdyt usein on.Reetuhai2 kirjoitti:Kattois nyt että kehät on ehjät, ja mittailis anturit. Anturivikahan sen absimööpelin pitäs osata kertoo. Mulla satkussa usein sytty kosteella kelillä apsivalo, ja aina 16. Vaihdoin sit G-anturin(?) kun sellanen sattu ylimääränen olee, ja vähä helpotti. En tiiä oliko sattumaa. Kai sen luulis saavan 2.2l pois, ku eihän satkuissakaan kaikissa oo.
Joo eli epäselvä selostus. Eli valo syttyy jonkin ajan kuluttua liikkeelle lähdön jälkeen, ei välittömästi. Kuitenkin puhutaan muutamista metreistä. Auton joutokäynti paikallaan ei aiheuta valon syttymistä. Eli testauksen olen tehnyt käynnistämällä auton ja kiihdyttämällä nopeasti riittävään nopeuteen. Tällöin absit on toimineet hetken jonka jälkeen valo syttyy ja pyörät pysyvät lukossa kunnes laskee irti polkimesta. Eli kesken jarrutuksen absit tippuu pelistä pois.TJani kirjoitti:Miten olet saanut testattua toimivuuden jos syttyy heti kun lähtee liikkeelle?
Sehän tekee semmoisen testin kun lähtee liikkeelle. Pyöräyttää sitä pumppua vähän. Tuntuu polkimessakin jos painaa samaan aikaan jarrua.
Itsellä toisen merkkisessä se pumppu renaa ja valo syttyy aina kun lähtee liikkeelle jos pumppu onkin "jumissa" kun se tekee sen testin. Joskus toimii ja joskus ei, yleensä ei.
Reetuhai2 kirjoitti:Moottoriahan vois koittaa kans koputtaa vasaralla vähän, jos vaan alkaa olee hiilet loppu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa