HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Jarrulevyt ja palat vaihtoon. Mikä nettikauppa hyvä?

Jouset, iskunvaimentimet, jarrut, renkaat, vanteet jne.
Kaarlo
Viestit: 12
Liittynyt: 29 Elo 2016, 18:23
Paikkakunta: Ruovesi-Tampere

Jarrulevyt ja palat vaihtoon. Mikä nettikauppa hyvä?

ViestiKirjoittaja Kaarlo » 27 Loka 2020, 14:42

Alkaa olemaan aivan finaalissa levyt ja palat. Olen hyvin harvoin tilannut netistä juurikaan mitään osia. Nyt kuitenkin katsellut esim. Autodocista osia. Kun laitoin rekkarilla sopivuudeen niin tulee kamalan paljon vaihtoehtoja osista, ja monen hintaisi. En osaa (uskalla) valita noista oikeaa. Mikä olisi fiksu ja luotettava paikka ostaa kyseisiä osia?
Mitä olette käyttäneet, ja mitä varaosamerkkejä suositelette? Saako esim 200€ kierroksen levyjä ja paloja. Ja kuitein siedettävän laadukasta?
Apuva!

Outback My07

jaalto65
Viestit: 244
Liittynyt: 02 Joulu 2017, 16:26

Re: Jarrulevyt ja palat vaihtoon. Mikä nettikauppa hyvä?

ViestiKirjoittaja jaalto65 » 27 Loka 2020, 23:31

Kyllä 200 € on kelvollinen hintaluokka.

Kokeile vaikka virolaista, alvadi.fi
Jokusen kerran olen tilannut ja asiakaskokemus on ollut parempi kuin Autodocin kanssa (mihin ei kyllä toisaalta paljon vaadita). Alvadin sivuilla on aika kattavasti ja selkeästi kerrottu osien mittoja yms. tietoja, joiden perusteella voi sitten valita.

Harvoin olen edullisten osien kanssakaan pettynyt pahasti. Tuommoiset jarruosat on sikäli peruskampetta että niitä osataan tehdä tavallista käyttöä varten puljussa kuin puljussa. Joku tunnettu merkki tietysti tuo vähän mielenrauhaa.
ex Legacy stw 2.0TD -08
XV 1.6 puuropata -16

Campari
Viestit: 12
Liittynyt: 27 Maalis 2020, 13:51

Re: Jarrulevyt ja palat vaihtoon. Mikä nettikauppa hyvä?

ViestiKirjoittaja Campari » 30 Loka 2020, 16:12

Autodocista lukenut aika paljon p***aa. Itse tilasin kesällä Viron Aeromotorssista joka nurkkaan uudet Brembon levyt ja palat edulliseen hintaan. Osat oli käypäset ja saapui alle viikossa.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa