HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

WRX kolaus varttimailin lähdössä

Jouset, iskunvaimentimet, jarrut, renkaat, vanteet jne.
silttu
Jäsen
Viestit: 32
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 09:23
Paikkakunta: Tuusula

WRX kolaus varttimailin lähdössä

ViestiKirjoittaja silttu » 02 Maalis 2021, 10:07

En huomannut että tästä olisi vuoden 2015 jälkeen täällä keskusteltu, mutta jos on niin saa laittaa linkkiä.

Mutta siis vanha vaiva 2006 WRX:ssä, en vaan ole jaksanut tehdä mitään kun eipä tuo normaaliajossa haittaa. Mutta asvaltilla kun ottaa kunnon varttimaililähdön, niin kuuluu helvetinmoinen kolaus takaa. Joku muistaakseni joskus kauan sitten sanoi, että takakelkan puslien ja korin väliin kun laittaa kumilevyn, niin se auttaa. Voitteko kumota tai vahvistaa ja tarkentaa? Muistikuvani on melko hämärä...
STi 2012
ym.

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1090
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: WRX kolaus varttimailin lähdössä

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 02 Maalis 2021, 10:58

Taitaa olla ennemminki ne perän kannakeraudan puslat mitkä kolahtaa tollasessa tilanteessa.

Avatar
scoobytune
Jäsen
Viestit: 121
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 09:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: WRX kolaus varttimailin lähdössä

ViestiKirjoittaja scoobytune » 02 Maalis 2021, 11:51

Subaru moottorinohjauksen ohjelmoinnit

Hitachi Denso toisioilmajärjestelmän ohjelmallinen poisto ja optimoinnit (EJ204 2.0R 2.0X EJ20 EJ25..)

Hitachi ajettavuusongelmien ohjelmallinen korjaus (EJ204 2.0R 2.0X..)

EGR DPF poisto.. jne.

scoobytune@gmail.com
    

silttu
Jäsen
Viestit: 32
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 09:23
Paikkakunta: Tuusula

Re: WRX kolaus varttimailin lähdössä

ViestiKirjoittaja silttu » 04 Maalis 2021, 08:50

Kuten sanottu, muistikuvat hataria. Mutta se oli varmaan juuri se kannakerauta, mitä vanha vinkki koski. Ihan täysin en vieläkään osaa hahmottaa sen jumalattoman kolauksen syntymekanismia, mutta ehkä se siitä alkaa valjeta kun ryömii auton alle.
STi 2012
ym.

metamets
Viestit: 40
Liittynyt: 05 Kesä 2019, 08:26
Paikkakunta: Turku

Re: WRX kolaus varttimailin lähdössä

ViestiKirjoittaja metamets » 04 Maalis 2021, 13:27

Liian hyvät renkaat alla. Tai liian pehmeät puslat. Onhan noihin ratkaisua jos jonkinmoista olemassa. Kunhan kelit nyt hieman järkevöityy niin ajattelin kokeilla ensilääkkeeksi Lailen pusla-ratkaisua.
Forester STI 2004 <3

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1090
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: WRX kolaus varttimailin lähdössä

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 04 Maalis 2021, 17:55

silttu kirjoitti:Ihan täysin en vieläkään osaa hahmottaa sen jumalattoman kolauksen syntymekanismia

Siellä on se T mallinen rauta missä perä on kiinni, ja tottakai kytkinpommia antaessa perä liikkuu enemmän kun normaalisti ajaessa, ja siinä T raudassa kun on puslat pystyasennossa, ni se rauta pääsee ottamaan pohjaan kiinni, ja siitä se kolaus syntyy.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron