chinaski kirjoitti:Levorgissa sama "ominaisuus".
Juha kirjoitti:Onko bensa vaiko diisseli kyseessä? Diisselissä ainakin ilmastoinnin päällekytkeminen aiheuttaa ns. kenguru ilmiön.
-Osaava softaguru vois pystyä hieman hienosäätämään kaasupolkimen parametrejä inhimillisemmäksi.
maukka100 kirjoitti:Ongelmaan voisi auttaa laatikon "uudelleen opetus". Itse olen sen tehnyt kahteen Outbackkiin, joissa toisessa oli tr690 ja toisessa tr580 laatikko. Toki vaihdoin laatikoihin myös öljyt ja sen jälkeen tein uudelleen opetuksen ja liikkeellelähtö toimenpiteiden jälkeen on todella hyvin ollut hallittavissa kaasupolkimella, eikä lainkaan hyökkäävä.
Siihen laatikon käyttäytymiseen pääsee varmaankin myös hieman vaikuttamaan missä laatikon öljyn lämpötilassa opetuksen tekee. Muistaakseni öljyn lämpötilan piti olla 40-65 asteista opetusta tehdessä, joten asteikon alapäässä vs asteikon yläpäässä tehdyssä opetuksessa voi syntyä hieman eroa laatikon käyttäytymisessä. Toki varmaankin myös vaikuttaa mitä öljyä laatikossa on.
Ziisus kirjoitti:Bensa moottori on. En ole ilmastoinnin suhteen huomannu mitään erityistä, kun automaatilla aina pidän 21 ja nyt kesällä se käytännössä aina on päällä. Pitää testata huvikseen onko vaikutusta Onko tietoa kuka noita osaa ohjelmoida?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa