Jack Morre kirjoitti:Itsekkin oisin vaihtamassa nopeampaa ohjausta ja ilmeisesti impun spec C löytyy sellainen jossa on 2,25 kierrosta laidasta laitaan?
1/2gen lekoissa/classic impuissa on samankokoinen harva boori rattiakselin ja hammastangon vaihteen päässä. 3gen twini lekassa on tiheä+paksumpi rattiakselissa ja ainakin 04- impuissa on tiheä molemmissa päissä + ovat vielä eri kokoa keskenään, rattiakselin pää sama kuin 3gen twini leka. Eli menee helposti askarteluksi nuo vaihdot sen nivelen osalta jos ovat kovin eri vuosi(kymmen)mallia.
Ja jostain luin että jos new age impun hammastangon vaihtaa 90-luvun kikkareeseen niin renkaat ei käänny niin paljon ku vakiona koska itse hammastangon liikematka on hiukan lyhyempi ja ilmeisesti navassa uudemmassa lyhyempi mikälie olka-akseli/kääntövarsi nyt onkaan... tuon hammastangon liikkeen mittasin ja pieni ero siinä oli 04+ spec c vs. 3gen twini.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.