nemola kirjoitti:Mitenköhän tuo automaattinen hätäjarrutus huomioi ko. hetken kitkan renkaan ja tien välillä?
nemola kirjoitti:Subaru EyeSight -viikonloppu 23.-24.5. Testirata on valmiina. Tule ja hämmästy!
nemola kirjoitti:Subaru EyeSight -viikonloppu 23.-24.5. Testirata on valmiina. Tule ja hämmästy!
Ei jarruta voimakkaasti. Reagoi silleen järkevästi. Teillähän ei ole nopeuseroa jos eteen tulee ohittaja vauhdilla, eli ei siihen tarvi hätäjarrulla reagoida ellei se lyö jarruja pohjaan. Ainoa tilanne missä tökköjarrutus voi tulla on kun edellämenevä aikoo kääntyä ja ei ole tilaa ryhmittyä. Autohan ei oi tietää, että aiot ohittaa viimetingassa lähes hipoenteebee kirjoitti:Muutama viikko XV:n my-18 kanssa yhteistä taivalta takana. Ostin vähän käytettynä ja siksi ohjeistus oli puutteellista. En löydä mistään eyesight-järjestelmästä kattavaa tietoa. Ei käy mistään ilmi, onko automaattinen jarrutus/pysäytys toiminnassa jos vakkari ei ole päällä. Sen käyttö ei joka paikassa ole järkevää.
Mukautuva vakkari on käytössä tosi mukava. Yksi mahdollinen tilanne mietityttää. Ajettaessa moottoritiellä jonossa säädin pitää turvavälin järkevänä. Takana tuleva ajaa liki puskurissa kiinni, edessä olevaan turvaväliin pujahtaa ohittanut auto. Vakionopeuden säädin jarruttaa voimakkaasti ja takana tuleva todennäköisesti poksahtaa takapuskuriin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa