HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

perus LSU 4.2 (Innovate tms) anturi AEM laajakaistaan

Ajovaloista ja ECU:n johdotuksista, sekä kaikkea siltä väliltä.
Avatar
tatu_s
Viestit: 48
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:14

perus LSU 4.2 (Innovate tms) anturi AEM laajakaistaan

ViestiKirjoittaja tatu_s » 20 Tammi 2016, 17:08

Lieneeköhän kellään enemmän kokemusta yleisemmän LSU 4.2 anturin käytöstä AEM:n laajakaistan kanssa? Sen verran on kokemusta että toimii kyllä kun ei koske anturin pään liittimen vaan vaihtaa johtosarjan päähän käypäsen liittimen.

Epäilys on että pitääkö kalibrointi kutinsa kun tuotahan ei saa\tarvitse kalibroida.. Onko AEM:n anturissa joku taika mikä yleisemmästä anturista puuttuu?

Itsellä esiintyy kummallinen heitto mittarilta moottorinohjaukselle, kun mittari näyttää lukeman näytössä niin moottorin ohjauksella näkyy muutaman kymmenyksen eri arvo. Tämä heitto vaeltaa myös hiukan, kerran kun hakee arvot kohdalleen niin seuraavalla kerralla heittää luultavasti takaisin siihen suuntaan mistä lähdettiin. Ennemmin tuntuisi maadoitusvialta tms eikä anturiperäiseltä. AEM omilla antureilla tätä en kyllä huomannut.

Sinällään heitto on niin pieni ettei vaaraa ole moottorille mutta mielellään hieroisi tasakaasun seoksen kohdalleen, jotenkin silmää häiritsee jos ei ole justiinsa. Vedossahan ei lambdan korjausta käytetäkkään joten ei merkitystä siihen.

Avatar
tatu_s
Viestit: 48
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 10:14

Re: perus LSU 4.2 (Innovate tms) anturi AEM laajakaistaan

ViestiKirjoittaja tatu_s » 24 Huhti 2016, 21:42

Ilmeisesti aem anturissa on jokin taika, omalla anturillaan pelasi 0-5v ulostulo moottorinohjaukselle yksiin mittarin näyttämän kanssa. Kokemus vasta viikonlopun ajeluista, pitänee lähteä olettamuksesta että ei pidä sekoittaa yleisempää anturia aem:n mittariin.

Kirjoittelen tänne jos heitto ilmaantuu takaisin ja täytyy kokeilla jollain muulla mittarilla.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa