Lieneeköhän kellään enemmän kokemusta yleisemmän LSU 4.2 anturin käytöstä AEM:n laajakaistan kanssa? Sen verran on kokemusta että toimii kyllä kun ei koske anturin pään liittimen vaan vaihtaa johtosarjan päähän käypäsen liittimen.
Epäilys on että pitääkö kalibrointi kutinsa kun tuotahan ei saa\tarvitse kalibroida.. Onko AEM:n anturissa joku taika mikä yleisemmästä anturista puuttuu?
Itsellä esiintyy kummallinen heitto mittarilta moottorinohjaukselle, kun mittari näyttää lukeman näytössä niin moottorin ohjauksella näkyy muutaman kymmenyksen eri arvo. Tämä heitto vaeltaa myös hiukan, kerran kun hakee arvot kohdalleen niin seuraavalla kerralla heittää luultavasti takaisin siihen suuntaan mistä lähdettiin. Ennemmin tuntuisi maadoitusvialta tms eikä anturiperäiseltä. AEM omilla antureilla tätä en kyllä huomannut.
Sinällään heitto on niin pieni ettei vaaraa ole moottorille mutta mielellään hieroisi tasakaasun seoksen kohdalleen, jotenkin silmää häiritsee jos ei ole justiinsa. Vedossahan ei lambdan korjausta käytetäkkään joten ei merkitystä siihen.